جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

مزایای خرید ملک در دبی

ارسال شده توسط تحریریه بر 30 مرداد 1401
0

همانطور که می‌دانید، مردم از همه کشورها و قاره ها برای کسب تجربیات منحصر به فرد، سبک های زندگی مختلف و همچنین اهداف سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی به آنجا مهاجرت میکنند. بازار املاک دبی بازاری است که بسیاری از سرمایه گذاران را به این شهر شگفت انگیز جذب می‌کند. این مسئله صرفاً به این دلیل است که خرید ملک در دبی مزایا، امکانات و پتانسیل های زیادی را به همراه دارد.  در این مقاله می‌توانید مزایای خرید ملک در دبی را بخوانید. پس از آن متوجه خواهید شد که آیا خرید خانه در دبی تصمیم خوبی است یا خیر.  پس ادامه این بررسی را از دست ندهید.

خرید ملک در دبی و اخذ اقامت

یکی از بزرگترین مزیت های سرمایه گذاری در بازار املاک و خرید خانه در دبی، اقامت طلایی آن است. ممکن است از شنیدن این موضوع که دبی این شرایط فوق­العاده را برای کسانی که ملکی را به مبلغ ۲ میلیون درهم یا بیشتر از آن خریداری می‌کنند ارائه می‌دهد، هیجان زده شوید. مهمتر از آن، این است که حتی اگر خانه را به صورت اقساطی بخرید، واجد شرایط اقامت طلایی خواهید بود که مدت زمان این نوع اقامت ۱۰ ساله است.

نوع دیگری از اقامت وجود دارد که مدت زمان آن ۳ سال است.  برای دریافت این نوع اقامت، شما باید خانه ای بخرید که حداقل قیمت آن ۷۵۰ هزار درهم باشد. شما باید ۵۰ درصد از قیمت ملک را نقدا پرداخت کرده و سپس برای اقامت اقدام کنید. کسانی که قصد خرید ملک در دبی را دارند پس از اخذ اقامتشان می توانند از اعضای خانواده خود برای گرفتن این ویزای بلند مدت حمایت مالی کنند که یکی دیگر از مزایای خرید ملک در دبی است.

دبی یکی از امن ترین شهرهای جهان

دبی یکی از امن‌ترین شهر‌ها برای زندگی در جهان بوده که برای خانواده‌هایی که مایل به خرید خانه در دبی هستند،ایده‌آل است. سرویس آنلاین الامین به ساکنان این امکان را می دهد تا جرائم  را به صورت ناشناس گزارش کنند. راه اندازی یک ایستگاه پلیس هوشمند نشان می دهد که چگونه شهر ساکنان خود را ایمن نگه می دارد.

گذشته از آخرین راه حل های هوشمند که می تواند جلوی جرم و جنایت را بگیرد، امارات در اجرای قانون کاملاً سازگار است. یک محیط زندگی امن تنها یکی از مزایای خرید ملک در دبی است.

خرید ملک بدون مالیات

یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز سرمایه گذاری در دبی این است که هیچ مالیاتی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات وجود ندارد. اگر در دبی خانه بخرید، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا مانند شهرهایی مثل هنگ کنگ، نیویورک و لندن مجبور به پرداخت مالیات سالانه ملک نخواهید بود. پس از خرید ملک در دبی و پرداخت هزینه های ثبت نام، هیچ مالیات دیگری برای پرداخت وجود ندارد.

قیمت همیشه صعودی املاک در دبی

وقتی صحبت از سرمایه گذاری در املاک می شود، اولین چیزی که به ذهن میرسد، افزایش ارزش ملک است.  این یکی از مهمترین عوامل در سرمایه گذاری است که می تواند تعیین کند که آیا ملک ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر. باید بدانید که املاک دبی هر سال حداقل ۶ درصد افزایش قیمت را تجربه می کنند.  اما از آنجایی که دبی همیشه در حال توسعه است و مناطق جدید با سرعت زیادی در حال ساخت هستند، این مقدار برای برخی از املاک بیشتر است. بله، دبی مکانی است که ارزش افزوده زیادی را برای سرمایه گذاران ملک تضمین می کند.

قیمت ملک در دبی سال به سال بالاتر می رود.  بنابراین، هر چه زودتر صاحب ملک شوید، بیشتر سود کرده­اید. مهم نیست که یک ملک در حال ساخت یا یک ملک آماده را در دبی بخرید، زمانی که تصمیم به فروش آن گرفتید، می توانید مطمئن باشید که قیمت ملک بالاتر از آنچه خریداری کرده اید، شده است.

نرخ بالای بازگشت سرمایه املاک در دبی

بازگشت سرمایه نیز عامل دیگری برای ارزیابی ارزش ملکی است که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید که آن را با ROI نشان میدهند.اگر شما ملکی را که با هدف سرمایه گذاری خریده­اید اجاره دهید می­توانید شاهد افزایش سالیانه ۸ تا ۱۰ درصد اجاره بهای ملک خود باشید که هر سال به حساب بانکی شما واریز می شود.در واقع سرمایه شما در طی سالیان از طریق اجاره باز خواهد گشت که این نرخ میتواند متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر به دنبال خرید آپارتمان های مقرون به صرفه در JVC هستید، بازگشت سرمایه مورد انتظار برای یک استودیو 7.34٪ است. و اگر به دنبال یک واحد 1 تخته لوکس در دبی مارینا هستید، ROI مورد انتظار 7.04٪ است.

حالا تصور کنید که یک خانه به ارزش یک میلیون درهم در دبی خریده اید.اگر نزخ بازگشت سرمایه آن 8 درصد باشد شما می‌توانید انتظار داشته باشید که حداقل ۸۰ هزار درهم درآمد از اجاره در هر سال داشته باشید. این مبلغ حدود ۲۲۰۰۰ دلار در سال خواهد بود.

توسعه پایدار امارات

دولت امارات همیشه در تلاش است تا شهر دبی را بهتر و هوشمندتر کند. توسعه مداوم دلیل دیگری برای خرید ملک در دبی است. خواه این مجمع الجزایر مصنوعی در 2 کیلومتری شمال خط ساحلی آن باشد یا بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه، امارات ثابت کرده است که هیچ چیز غیرممکن نیست.

توسعه‌های جدیدی که برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده‌اند، مطمئناً پیوندهای جاده‌ای جدیدی مانند The Loop (که شهر را در ۲۰ دقیقه در دسترس قرار می‌دهد)، مراکز خرید و مراکز تفریحی را معرفی می‌کند. از این رو، افزایش بیش از پیش ارزش املاک خریداری شده قابل پیش بینی است. سایر موارد قابل توجه که ارزش قابل توجهی به املاک خریداری شده اضافه می کند، نوآوری های مهندسی است که توسعه دهندگان فناوری های هوشمند را در داخل ویلاها و ساختمان های آپارتمانی معرفی کرده و قرارداده­اند.

قانون مالکیت ۱۰۰%

در دبی، شما این شانس را دارید که ملکی را که خریداری می‌کنید، به طور کامل در اختیار داشته باشید حتی اگر یک شهروند خارجی هستید. در گذشته داشتن خانه در دبی برای خارجی ها امکان پذیر نبود. اما امروزه هرکسی که خواهان خرید ملک در دبی است این شانس را دارد که از این بازار شگفت انگیز و مزایای آن بهره مند شود!

مالکیت ۱۰۰ % شرکت

پس از خرید ملک خود و اقامت در امارات این شانس را دارید که کسب و کار خود را راه اندازی کنید. شما حق مالکیت کامل کسب و کار خود را خواهید داشت.  در گذشته، لازم بود شرکت خود را با یک شهروند اماراتی به اشتراک بگذارید!

در دسترس بودن املاک مقرون به صرفه در دبی (پیش خرید املاک)

یکی از مزایای آشکار، خرید ملک خارج از طرح برای فروش در دبی این است. در واقع پروژه هایی که هنوز ساخته نشده اند با قیمت های بسیار پایین تری در دسترس هستند، همانند طرح های پیش فروش شده داخل ایران. اکثر شرکت های ساخت و ساز پروژه ‌هایشان را با شرایط پرداختی جذاب و پیشنهادات امکان‌پذیر ارائه میدهند، این شرایط،پروژه ها را به یک گزینه‌ی سودآورتر برای سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند.

هم خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید می کنند و هم سرمایه گذاران باتجربه می توانند از انعطاف پذیری مالی عالی ارائه شده توسط شرکت های املاک و مستغلات خارج از طرح در امارت بهره مند شوند. با اعلام چندین پروژه ماهانه، توسعه دهندگان اغلب شروع به رقابت بر سر طرح ها و قیمت های مالی مطلوب می کنند. به عنوان مثال، یک توسعه‌دهنده می‌تواند یک طرح پرداخت ارائه دهد که به خریداران اجازه می‌دهد تا 50 درصد پیش پرداخت و 50 درصد پس از تکمیل پرداخت کنند.

در دسترس بودن مناطق آزاد

دبی مناطقی را مشخص کرده است که مهاجران یا اتباع خارجی می توانند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنند. این مکان‌ها که به عنوان «مناطق آزاد» شناخته می‌شوند،املاکی را در پیکربندی‌های مختلف به خریداران بین‌المللی در قالب آپارتمان، ویلا یا ترکیبی از هر دو ارائه می‌کنند.از جمله مناطق آزاد محبوب در دبی میتوان به ارجان، بیزینس بی، ارتفاعات بارشا، مرکز شهر دبی، دیسکاوری گاردنز، DIFC و دبی مارینا اشاره کرد.

مزایای خرید ملک در دبی با وام یا اقساط

یکی دیگر از دلایل جذاب تر شدن بازار املاک دبی این است که می‌توانید از بانک های امارات وام دریافت کنید. این فرصتی باورنکردنی برای شما است که خانه مورد نظر خود را به روشی مقرون به صرفه تر داشته باشید. به عبارت دقیق تر، وام به شما این امکان را می‌دهد که تنها با نیمی از قیمت ملک، صاحب خانه شوید. نیمی دیگر را بانک پرداخت می‌کند. با این حال، سازندگان املاک و مستغلات اقساط ویژه ای را نیز برای املاک خود ارائه می‌دهند. این امر خرید خانه را برای شما بسیار آسان می‌کند.

البته توجه داشته باشید شرایط دریافت وام توسط هر بانک و همچنین شرایط هر فروشنده متفاوت خواهد بود و مفاد هر قرارداد(چه دریافت وام و چه خرید خانه) را قبل از امضا به دقت بررسی کنید.

 

تنوع گزینه ها

برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات و بهره مندی از مزایای خرید ملک در دبی، طیف وسیعی از گزینه ها در دسترس هستند. املاک مسکونی و تجاری دو نوع اصلی ملک هستند.اگر می خواهید در املاک مسکونی در دبی سرمایه گذاری کنید، می توانید یک آپارتمان یا یک ویلا بخرید و اگر می خواهید در املاک تجاری سرمایه گذاری کنید، می توانید از بین دفاتر، اردوگاه های کار و ساختمان های صنعتی یک مورد را انتخاب کنید.

برای خرید ساختمان های مسکونی نیز شما متناسب با تعداد افراد ، سبک زندکی و مخصوصا بودجه ای که میتوانید هزینه کنید، گزینه های مختلفی خواهید داشت.در هر برجی که ساخته میشود به طور معمول واحد ها از استدیو شروع شده و به سه خوابه نیز میرسند.در مورد شهرک های ویلایی این مسئله متفاوت بوده و متراژ و همچنین تعداد اتاق خواب ها به طور میانگین بیشتر است.

علاوه بر این، دبی چیزی فراتر از مراکز خرید و برج های سر به فلک کشیده است. دبی در تمام طول سال فعالیت های تفریحی مانند غواصی، اسکی، اسنوبورد، دوچرخه سواری، گلف، ماهیگیری، قایقرانی، موج سواری، فعالیت های بیابانی و ورزش های آبی و غیره را برای عموم ارائه می دهد.

پیشرفت های تکنولوژیکی دبی

کسانی که قصد خرید خانه در دبی را دارند، به لطف توسعه امارات به سمت تبدیل شدن به یک کشور هوشمند، چیزهای زیادی به دست می آورند. مخصوصا شهر دبی با امکانات پیشرفته، سیستم حمل و نقل عمومی بهبود یافته و مقاصد سرگرمی نوآورانه، مکان مناسبی برای زندگی است.

به عنوان مثال می توان به برنامه RTA و خدمات هوشمند اشاره کرد که ساکنان می توانند از آنها برای راحت تر کردن رفت و آمد روزانه خود استفاده کنند. یکی دیگر از گام های رو به جلو، اتوبوس بر اساس تقاضای دبی است که امارت را پایدار و هوشمند می کند.یا کارگذاری فن های های خنک­کننده در بعضی از خیابان ها.

سبک زندگی های متفاوت در دبی

دبی شهری است برای همه ی سلیقه ها. شما اگر خانواده­ای پر جمعیت باشید یا کم جمعیت، محیط آرام را دوست داشته باشید یا شلوغ، محله ای مدرن بخواهید یا سنتی؛ برای هر سلیقه­ای در این شهر خانه و محله­ای وجود دارد و شما با انتخا ب و زندگی در آن میتوانید رویاهایتان را محقق کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله مزایای خرید ملک در دبی را  خواندید. اکنون، واضح است که داشتن خانه در این شهر رو به رشد ارزش بسیار بیشتری نسبت به قیمت ملکی که پرداخت می‌کنید برای شما به ارمغان می‌آورد. پس سرمایه گذاری در بازار املاک دبی فرصتی است که به هیچ وجه نباید از دست داد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مایلید از این مزایا بهره مند شوید، تیم متخصص املاک یونایتد سون اینجا هستند تا به شما کمک کنند. شما می‌توانید به راحتی در واتس اپ به ما پیام دهید و مشاوره رایگان در مورد خرید خانه در دبی دریافت کنید!

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها