جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

آشنایی با خرید ملک در دبی

ارسال شده توسط تحریریه بر 30 مرداد 1401
0

آشنایی با خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

تقریباً همه، به ویژه سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات، بر این باورند که خرید ملک در دبی تصمیم عاقلانه‌ای است. دلایلی وجود دارد که امارات متحده عربی را به بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری بلندمدت برای کسانی که مایل به داشتن خانه و زندگی در این مکان هستند تبدیل می‌کند. یکی از این دلایل قانون مالکیت آزاد برای خرید و فروش آپارتمان، ویلا، تاون هاوس و همچنین املاک تجاری در دبی است. از طرفی دلیل دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود بازار املاک دبی در میان دیگر شهرهای اصلی جهان بدرخشد. آن دلیل این است که اقتصاد دبی در متنوع‌ترین حالت خود قرار دارد. برخلاف سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (عربی)، اقتصاد دبی تنها متکی به نفت نیست. بلکه بیشتر از محل اعتبارات املاک، گردشگری، تجارت و سایر موراد دیگر تامین می‌شود.

مورد دیگری که خرید ملک در دبی را جذاب می‌کند، امنیت بالا در سراسر امارات است. با وجود اینکه امارات متحده عربی در قلب منطقه‌ای ناآرام قرار دارد، یکی از امن ترین مکان‌های جهان است. جالب است بدانید که امنیت دبی دقیقاً دلیلی است که بسیاری از افراد را به سوی راه اندازی شرکت در دبی، مهاجرت به این شهر زیبا و خرید خانه در دبی سوق می‌دهد. برای بسیاری از خریداران ملک نیز، سرمایه گذاری در املاک دبی به راهی برای لذت بردن از درآمد و سود بیشتر تبدیل شده است. اگر شما نیز مشتاق به سرمایه گذاری در دبی هستید و می‌خواهید از مزایای شگفت انگیز آن بهره مند شوید، این متن را تا انتها بخوانید.  در اینجا هر چیزی که باید در مورد بازار املاک دبی بدانید وجود دارد.

 

آیا خرید ملک در دبی ایده خوبی است؟

دلایل متعددی وجود دارد که ثابت می‌کند خرید خانه در دبی یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری در جهان است. در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می‌شود:

  • خاص بودن دبی

دبی یکی از خاص‌ترین مکان‌های روی کره زمین است. منحصر به فرد بودن آن چیزی است که هیچ کس نمی‌تواند انکار کند زیرا اولین و تقریبا بهترینِ چیزها در جهان در این شهر وجود دارد. به عنوان مثال، این شهر شگفت‌انگیز دارای بلندترین ساختمان جهان، بزرگترین جزیره مصنوعی، بزرگترین مرکز خرید و همچنین عجیب‌ترین سبک‌های زندگی است.

اما چیزی که دبی را جذاب‌تر می‌کند، تجربه‌های شگفت‌انگیزی است که در کمتر جایی از جهان ارائه می‌شود. این موارد شامل جشنواره‌های شگفت انگیز، رویدادهای باورنکردنی، سواحل خیره‌کننده، هتل‌های فوق‌العاده مجلل، بیابان‌های درخشان و… می‌شود. دبی دقیقاً بهترین مکان برای کسانی است که می‌خواهند از زندگی در بهترین حالت لذت ببرند و بهترین‌ها را در یک مکان داشته باشند!

  • محیطی بدون مالیات

عدم وجود مالیات در دبی جذابیت قابل توجهی برای طرفداران خرید ملک در دبی است، این موضوع هم برای افراد سرمایه‌گذار و هم برای شرکت‌هایی که به دنبال افزایش سود خود بدون نگرانی از هزینه های مالیاتی بالا هستند، جذاب است.

وضعیت معاف از مالیات دبی، آن را به بهشتی برای افراد ثروتمند در سراسر جهان تبدیل کرده است که به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری مطمئن و پرسود در دبی هستند. دبی فرصتی منحصر به فرد بدون مالیات بر درآمد، مالیات بر دارایی، یا مالیات بر عایدی سرمایه، برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا ثروت خود را با حداقل بدهی مالیاتی افزایش دهند.

  • رونق صنعت گردشگری

راهنمای خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

صنعت گردشگری دبی یکی از پر رونق ترین‌ها در جهان است و دلیل این موضوع این است که این شهر شگفت‌انگیز در نوآوری، تجربه‌های دلپذیر، تجمل و زیبایی پیشگام است.  علاوه بر این، دبی جمعی از بهترین کشورهای دیگر را در یک مکان دارد. جزیره بلوواترز (مانند لندن آی) و ساحل خیره‌کننده لامر (مانند مالدیو) تنها دو نمونه هستند. جالب است بدانید که فرودگاه دبی یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان است چراکه که گردشگران از تمام نقاط جهان به این امارت باورنکردنی هجوم می‌آورند.

  • بازده سرمایه گذاری بالا

بازار املاک و مستغلات دبی سابقه اثبات شده‌ای در ارائه یک فرصت سرمایه‌گذاری سودآور برای کسانی دارد که به دنبال بازگشت سرمایه پایدار هستند. افزایش مداوم قیمت ملک در طول سال‌ها نشانه‌ای واضح از قدرت بازار املاک دبی است. طبق آمار اداره زمین دبی، وضعیت املاک در دبی به گونه‌ای است که به طور متوسط سالانه بازده سرمایه گذاری 5% تا 8.4% را ارائه می دهد، نرخی رقابتی در مقایسه با شهرهای بزرگ جهانی مانند لندن، نیویورک و سنگاپور. این فرصت امیدوارکننده‌ای را برای سرمایه گذاری در دبی فراهم می‌کند تا طرفداران خرید ملک در دبی بازدهی پایدار و بالایی از سرمایه خود کسب کنند.

با ادامه رشد جمعیت شهر، نیاز به داشتن خانه در دبی افزایش میباد و نه تنها خانه بلکه تقاضا برای املاک نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت ملک افزایش می‌یابد. علاوه بر این، دولت دبی چندین ابتکار را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بازار املاک و مستغلات ارائه کرده‌است، مانند برنامه ویزای طلایی امارات متحده عربی که ویزای اقامت بلندمدت را برای سرمایه‌گذاران املاک فراهم می‌کند. این ابتکارات به رشد بازار کمک کرده است و در نتیجه بازده سرمایه گذاری بیشتری برای سرمایه گذاران به همراه دارد.

  • اوج شادی و خوشبختی

دبی یکی از شادترین مکان ها برای زندگی است.  جالب است بدانید که این امارت دارای یک وزارتخانه انحصاری برای شادی شهروندان، ساکنان و حتی بازدیدکنندگان است.  وزارت شادی این را ثابت می‌کند که چگونه دولت امارات زندگی را برای کسانی که در این بهشت ​​شگفت‌انگیز زندگی می‌کنند، دلپذیرتر و شگفت انگیزتر می‌کند. بنابراین، مهم نیست که بخواهید این مکان را خانه بنامید، یا فقط می‌خواهید خانه در دبی داشته باشید، اکنون می‌توانید مطمئن شوید که لحظات شما در دبی پر از شادی و احساسات خوب خواهد بود!

  • قیمت‌های رقابتی خرید ملک در دبی

بازار املاک و مستغلات دبی قیمت‌های رقابتی را ارائه می‌دهد و آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که به دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه هستند. در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ جهان مانند لندن، نیویورک و هنگ کنگ، قیمت املاک و مستغلات دبی نسبتا پایین است و این خبر خوبی برای کسانی است که آرزوی خرید خانه در دبی دارند.

طبق گزارش نایت فرانک، میانگین قیمت هر فوت مربع برای املاک مسکونی درجه یک در دبی حدود 620 دلار است، در حالی که در لندن 2000 دلار و در نیویورک 1900 دلار است. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران می‌توانند املاک و مستغلات اصلی را در دبی با هزینه کسری از سایر شهرهای بزرگ خریداری کنند.

علاوه بر این، بازار املاک و مستغلات دبی طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سرمایه‌گذاری را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد، از آپارتمان‌های استودیویی مقرون به صرفه گرفته تا ویلاهای لوکس و املاک تجاری. همراه با در دسترس بودن گزینه‌های پرداخت انعطاف پذیر، این امر بسته به بودجه و اهداف سرمایه‌گذاری، گزینه‌های مختلفی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

  • نرخ پایین جرم و امنیت و پایداری در دبی

دبی مکان شگفت‌انگیزی است که محیطی امن و با ثبات دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که نرخ جرم و جنایت در  دبی در کمترین حالت ممکن است.  بله، دبی کمترین میزان جرم و جنایت را در خاورمیانه و همچنین در جهان دارد. شگفت انگیز است که بدانید تقریباً بیشتر زندانیان دبی فقط به دلیل بدهی زیاد در زندان هستند.  بنابراین، نرخ پایین جرم و جنایت نیز می‌تواند دلیلی باشد که افراد بخواهند سرمایه گذاری در دبی را تجربه کنند.

دولت دبی اقدامات متعددی را برای تضمین ایمنی و امنیت ساکنان و بازدیدکنندگان اجرا کرده است، از جمله نظارت دوربین مدار بسته، نیروی پلیس اختصاصی و مقررات سختگیرانه. جو سیاسی پایدار دبی نیز عامل مهمی است که به ایمنی و امنیت آن کمک می کند. امارات دارای یک سیستم حقوقی تثبیت شده است که از حقوق سرمایه گذاران محافظت می کند و تضمین می کند که سرمایه گذاری های آنها ایمن است.

آشنایی با خرید خانه در دبی - املاک یونایتدسون

  • مسیرهای حمل و نقل با کلاس

شاید در مورد زیرساخت های قوی و باکلاس دبی شنیده باشید که در رقابت با بهترین های دنیاست. هایپرلوپ وان یک وسیله ی حمل و نقل فوق العاده سریع است که توسط یک سازمان مستقر در ایالات متحده آمریکا ساخته می‌شود.  جالب است بدانید که این سیستم فقط برای دبی ساخته می‌شود و هیچ جای دنیا آن را نخواهد داشت. چیزی که این وسیله حمل و نقل را لوکس و منحصر به فرد می‌کند این است که افراد را قادر می‌سازد در مسافت های طولانی در کمترین زمان سفر کنند. سرعت این سیستم شگفت انگیز ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.  بله، دبی مرکز نوآوری، تجمل و همچنین منحصر به فرد بودن است، هنوز نمیخواهید صاحب خانه در دبی باشید؟

  • آب و هوای گرم در دبی

برای کسانی که می‌خواهند در هوای گرم زندگی کنند، دبی مکانی عالی برای زندگی است. به عنوان ساکن این شهر شگفت‌انگیز می‌توانید ۸ ماه از سال از آب و هوای دلپذیر و گرم لذت ببرید. آسمان صاف بدون ابر نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد دبی است که نباید از دست بدهید.  علاوه بر این، اگر روزهای بارانی را دوست ندارید،  بهتر است به فکر خرید خانه در دبی باشید، زیرا این شهر به طور متوسط یک یا دو روز بارانی در طول سال دارد!

  • رونق اقتصادی

اقتصاد دبی به دلیل موقعیت مناسب و سیاست‌های تجاری آن، رشد سریعی را پس از همه‌گیری کوید 19 در پیش گرفته است. در نتیجه، امارت دبی به مرکزی برای تجارت و بازرگانی تبدیل شده است که کارآفرینان و کسب و کارها را از گوشه و کنار جهان جذب می‌کند. این امر منجر به افزایش تقاضا برای خرید املاک دبی همزمان با گسترش اقتصاد شده است و باعث رشد تصاعدی ساخت و فروش املاک مسکونی تجاری و لوکس می‌شود.

  • فرصت‌های شغلی در دبی

دبی شهری با امکانات بی پایان برای کسب درآمد است. مهم نیست که شما یک کارمند یا فردی هستید که می‌خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید.  اگر کارمند هستید، مطمئن باشید که فرصت‌های شغلی زیادی برای شما وجود دارد. زیرا تقریباً تمامی شرکت‌های بین المللی در دبی شعبه دارند. هم چنین همانطور که گفته شد در دبی هیچ مالیاتی بر حقوق شما وجود نخواهد داشت.

  • آموزش با کیفیت بالا در دبی

آشنایی با خرید املاک در دبی - املاک یونایتدسون

با زندگی در دبی، هرگز از نظر تحصیلی کمبودی احساس نخواهید کرد. برای آموزش ابتدایی و متوسطه، تعداد زیادی مدرسه با کیفیت بالا در دبی وجود دارد که برنامه درسی انگلیسی یا آمریکایی را ارائه می‌دهند.  از نظر تحصیلات عالی نیز می‌توانید دانشگاه هایی با رتبه‌های بالا در جهان پیدا کنید. جالب است بدانید که رتبه جهانی دانشگاه زاید در دبی بر اساس آخرین گزارش ها ۵۴۹ است. این واقعیت دبی را به مکانی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که میخواهند به همراه خانواده و فرزندانشان در دبی زندگی کنند وبه آموزش با کیفیت بالا اهمیت می‌دهند!

  • راحت بودن خرید ملک در دبی

یکی از دلایلی که چرا نباید داشتن ملک در دبی را از دست بدهید، مقرون به صرفه بودن آن‌هاست. دبی تعداد زیادی از این خانه های لوکس دارد که فراتر از استانداردهای املاک در دیگر شهرهای اصلی جهان است.  به همین دلیل است که بسیاری دبی را مکانی بسیار خوب برای سرمایه گذاری در بازار املاک می دانند. همانطور که پیشتر اشاره شد خانه‌های لوکس دبی با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه‌تری نسبت به سایر شهرهای مهم دنیا ارائه می‌شوند.

  • توسعه دهندگان دبی در کلاس جهانی

بازار املاک و مستغلات دبی به دلیل داشتن توسعه دهندگان یا همان شرکت‌های ساخت و ساز در سطح جهانی شناخته شده است این شرکت‌ها مسئول ایجاد برخی از نمادین‌ترین و مجلل ترین املاک در جهان هستند و به‌ خاطر طراحی‌های نوآورانه، ساخت‌وساز با کیفیت و توجه به جزئیات معروف هستند، که باعث می‌شود سرمایه‌گذاران و خریداران خانه به شدت به دنبال آن‌ها باشند. برخی از توسعه دهندگان پیشرو در دبی عبارتند از شرکت ساخت‌وساز اعمار، نخیل، داماک، سیف، مرآس و…

این شرکت‌ها سابقه موفقیت‌آمیزی در ارائه پروژه‌های املاک و مستغلات دارند و بازده سرمایه گذاری بالایی را ارائه می‌دهند. تخصص و تجربه این شرکت‌ها آن‌ها را قادر می‌سازد تا املاکی را ایجاد کنند که نیازها و خواسته‌های سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی را برآورده کند و اطمینان حاصل کند که سرمایه‌گذاری آن‌ها ایمن و سودآور است. علاوه بر این، این توسعه دهندگان به شاخص‌های پایداری زیست محیطی متعهد هستند، به این معنی که پروژه‌های آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سازگار با محیط زیست و انرژی کارآمد باشند، و آن‌ها را برای سرمایه گذارانی که به پایداری اهمیت می‌دهند جذاب می‌کند.

  • فراوانی خانه‌های لوکس در دبی

زندگی در دبی - املاک یونایتدسون

اگر خانه‌های معمولی شما را راضی نمی‌کند و به دنبال چیز خارق‌العاده‌ای هستید، به جای درستی آمده‌اید. دبی تعداد زیادی از این املاک ویژه در مناطقی مانند پالم جمیرا، دبی مارینا و مرکز شهر دبی دارد.  بیشتر این ملک‌ها به گونه‌ای چشم‌نواز طراحی شده‌اند و دسترسی کاملی به امکانات فوق‌العاده را ارائه می‌دهند. این املاک دارای منظره خیره‌کننده دریا یا شهر هستند و حال و هوای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. در مقایسه با سایر شهرهای اصلی جهان، یافتن این نوع املاک در دبی بسیار ساده‌تر است!

  • پیشرفت‌های تکنولوژیکی دبی

دبی یکی از سریع‌ترین شهرهای جهان است که در آینده به یک شهر فوق هوشمند تبدیل می‌شود. پیشرفت‌ها شامل زیرساخت‌های عالی، حمل‌ونقل عمومی بهبود یافته، امکانات سرگرمی منحصربه‌فرد و همچنین استفاده گسترده از هوش مصنوعی است. دبی یکی از معدود مکان‌هایی است که در آن می‌توانید ربات‌هایی را در برخی مکان‌ها ببینید که به ساکنان آن خدمت می‌کنند.

 

  • فرصت خرید فوق‌العاده

دبی همیشه به خاطر خریدهای لوکس خود مشهور بوده است. به عنوان ساکن این شهر افسانه‌ای، می‌توانید پوشاک، لوازم جانبی و لوازم خانگی را از جدیدترین مجموعه‌های طراحان برتر جهان خریداری کنید. شما می‌توانید خود را در تجربه شگفت‌انگیز خریدی که دبی برای شما فراهم می‌کند غرق کنید!

  • بازار اجاره قوی املاک در دبی

بازار املاک و مستغلات دبی بخش اجاره پرسودی را ارائه می‌دهد و آن را به یک مقصد سرمایه‌گذاری ایده‌آل در سال 2023 تبدیل می‌کند. افزایش جمعیت و هجوم مهاجران تقاضای زیادی برای املاک اجاره‌ای از جمله آپارتمان‌ها، ویلاها و فضاهای تجاری ایجاد می‌کند.

سرمایه‌گذاران بازار اجاره دبی را به دلیل بازده بالای آن در میان بالاترین بازارهای دنیا جذاب می‌دانند. متوسط بازده اجاره آپارتمان در دبی از 6٪ تا 8٪ است و تضمین کننده جریان ثابت درآمد اجاره برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است. از طرفی دیگر جمعیت رو به رشد و جامعه مهاجران تقاضای ثابت برای املاک اجاره‌ای را تضمین می‌کند. علاوه بر این، صنعت گردشگری پر رونق به تقاضای زیاد برای املاک اجاره کوتاه مدت مانند خانه‌های تعطیلات و آپارتمان‌های خدماتی کمک می‌کند.

آشنایی با خرید آپارتمان در دبی - املاک یونایتدسون

  • زبان و ایجاد ارتباط در دبی

اگر قبل از مهاجرت به دبی نگران یادگیری زبان عربی هستید، باید بدانید که زبان انگلیسی در این شهر ​​بسیار رایج است.  شما هرگز نیازی به یادگیری زبان عربی ندارید زیرا انگلیسی زبان دوم در دبی است. اگر به علائم جاده نگاه کنید، خواهید دید که آنها به دو زبان انگلیسی و عربی در دسترس هستند. پس اگر تا کنون به این دلیل خرید خانه در دبی را به تاخیر انداخته بودید، اصلاً نگران نباشید.

از طرفی دیگر بیشتر جمعیت دبی را کسانی تشکیل می‌دهند که از گوشه و کنار دنیا به این شهر مهاجرت کرده‌اند.  به عبارت دیگر می‌توانید افرادی با هر ملیتی و از هر کشور و قاره‌ای را در دبی پیدا کنید. بنابراین، برای کسانی که میخواهند در دبی سرمایه گذاری کنند، برقراری ارتباط با بیشتر افراد شهر بسیار آسان است!

هزینه‌های لازم برای خرید ملک در دبی

علاوه بر پرداخت قیمت ملک، هزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید پرداخت کنید. در زیر تمامی این هزینه ها ذکر شده است:

  • ۴% هزینه ی دپارتمان املاک دبی
  • ۴۳۰ درهم برای زمین یا ۴۰ درهم برای املاک در حال ساخت یا ۵۸۰ درهم هزینه مدیریت برای آپارتمان‌ها و دفاتر
  • هزینه ثبت ملک
  • ارزش املاک زیر ۵۰۰۰۰۰ درهم: ۲۰۰۰ درهم + ۵% مالیات بر ارزش افزوده
  • ارزش ملک بالاتر از ۵۰۰۰۰۰ درهم: ۴۰۰۰ درهم + ۵% مالیات بر ارزش افزوده
  • هزینه خدمات به ازای هر فوت مربع ملک (که باید به صورت سالانه به مدیر ملک پرداخت شود)

 

چگونگی خرید املاک در دبی

چه این اولین باری باشد که ملکی را خریداری می‌کنید چه قبلاً خرید را انجام داده باشید، این روند می‌تواند برای شما دشوار باشد. تقریباً برای همه خریداران یا سرمایه گذاران ملک، بدون توجه به جایی که هستند، این فرآیند دشواری‌های خاص خود را دارد.  دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، جنبه‌های قانونی خاصی در مورد املاک و دبی وجود دارد که شما باید به عنوان یک سرمایه گذار املاک در مورد آن‌ها بدانید. به همین دلیل در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را در مورد نحوه خرید خانه در دبی راهنمایی کنیم.

بر اساس ماده (۴) قانون شماره ۷ سال ۲۰۰۶، دو گروه از خریداران ملک مجاز به داشتن ملک در هر نقطه از امارات هستند. این گروه ها شامل شهروندان امارات متحده عربی و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس هستند. بنابراین، اگر به هر یک از این گروه ها تعلق دارید، آزادی بیشتری در انتخاب ملک خود و مالکیت آن دارید.

  • مالکیت ملک آزاد در دبی

آشنایی با خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

طبق همان قانونی که در مورد آن صحبت کردیم، اتباع خارجی نیز مجاز به داشتن ملک در امارات هستند. اما داشتن ملک برای این خریداران شرایط خاصی دارد.  این خریداران فقط مجاز به داشتن ملک در برخی مناطقی هستند که به عنوان مالکیت آزاد تعیین شده اند.

  • مالکیت اجاره ای در دبی

همچنین نوع دیگری از مالکیت ملک در دبی وجود دارد که به آن اجاره ای می‌گویند. تفاوت این نوع مالکیت در حقوقی است که به خریداران می‌دهند.  مالکیت اجاره ای به شما این امکان را می‌دهد که فقط برای مدت معینی مالک یک ملک باشید. از طرف دیگر، مالکیت آزاد به شما این حق را می‌دهد که مالکیت ۱۰۰ درصدی ملک را به اضافه زمینی که ملک شما در آن قرار دارد، داشته باشید.

خرید ملک در دبی از طریق املاک یونایتد سون

در این مقاله در مورد هر چیزی که برای خرید ملک در دبی و سرمایه گذاری در این بهشت ​​خاورمیانه‌ای باید بدانید صحبت کردیم. ما مزایای سرمایه گذاری در دبی و هزینه های لازم را بیان کردیم. اگر سوالات بیشتری در مورد خرید خانه در دبی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق واتساپ تماس بگیرید و پاسخ خود را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنید. ما حتی به شما کمک خواهیم کرد تا ملک خود را بدون پرداخت کمیسیون بخرید. اما آنچه آژانس ما را در بین سایر شرکت های املاک متمایز می‌کند عبارتند از:

  • خرید ملک مستقیماً از طرف شما از سازندگان
  • مشاوره ملک بدون کمیسیون
  • مشاوره ملکی بصورت آنلاین و حضوری
  • پاسخ سریع به درخواست شما در واتس اپ یا تلفن
  • برای اطلاعات بیشتر با ما در واتس آپ در ارتباط باشید …

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها