جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

انواع املاک در دبی l راهنمای کامل

ارسال شده توسط تحریریه بر 30 مرداد 1401
0

همان‌طور که می‌دانید، دبی اخیراً مرکزی برای خریداران خانه و سرمایه‌گذاران املاک از سراسر جهان بوده است. موفقیت دبی در تبدیل شدن به یکی از بهترین مقاصد جهان تصادفی نیست. دلایل متعددی وجود دارد که چرا این بهشت ​​خاورمیانه‌ای به عنوان مقصدی امن برای سرمایه‌گذاری در ملک شناخته می‌شود. این دلایل شامل منحصر به فرد بودن این شهر، اقتصاد مترقی آن، نرخ پایین جرم و جنایت، سطح بالای شادی و فرصت‌های بی‌پایان برای تجارت می‌باشند.

علاوه بر این، مشاغل بدون مالیات، سرمایه گذاری‌های بدون مالیات، محیط بین‌المللی شگفت‌انگیز، سبک زندگی منحصربه فرد و سطح بالای رفاه به جذابیت این شهر باورنکردنی برای سرمایه‌گذاری یا به هدف زندگی می‌افزاید. اکثر خریداران ملک از این دلایل مطلع هستند؛ اما آن‌ها می‌خواهند در مورد انواع املاک فروشی در دبی بدانند. به همین دلیل قرار است در این مقاله انواع املاک در این شهر را توضیح دهیم. پس اگر این سؤال شما هم هست ادامه متن را از دست ندهید.

امارات متحده عربی یک انتخاب محبوب برای سرمایه‌گذاری ملک در بین سرمایه‌گذاران و خریداران است. از این رو، می‌توانید انواع مختلفی از املاک مسکونی را در امارات بیابید. املاک در دبی از انواع مقرون به صرفه تا دارایی‌های مرفه متغیر هستند. با این حال، قوانین خاصی برای خرید ملک به عنوان مهاجر در امارات وجود دارد.

بیایید به انواع املاک مسکونی موجود در امارات نگاه کنیم.

املاک فروشی در حال ساخت در دبی

املاک در حال ساخت، املاکی هستند که در حال ساخت هستند و بیشتر برای اهداف سرمایه‌گذاری خریداری می‌شوند. یکی از دلایل اصلی ارزش سرمایه‌گذاری بالای این املاک، مقرون به صرفه بودن شگفت‌انگیز آن‌ها است. از آنجایی که این املاک با اقساط منعطف و طرح‌های پرداخت آسان ارائه می‌شوند، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند. این واقعیت باعث می‌شود این املاک حتی برای کسانی که مایل به داشتن خانه‌ای با بودجه‌ی کم هستند هم مناسب باشند. یکی دیگر از دلایل ارزش بازار املاک در حال ساخت در دبی افزایش قیمت

آنها با نزدیک شدن به اتمام دوره تحویل است؛ به عبارت دیگر، این املاک شما را قادر می‌سازند ملکی داشته باشید، قیمت آن را به صورت اقساطی بپردازید و آن را با قیمت بالاتری بفروشید. قیمت این املاک معمولاً هنگام آماده شدن دو برابر می‌شود. این دسته املاک شامل آپارتمان‌ها، ویلاها، تاون هاوس‌ها، هتل‌ها و همچنین املاک تجاری مانند ادارات است.

انواع املاک فروشی آماده در دبی

در لیست زیر می‌توانید انواع املاک آماده در دبی را مشاهده کنید. این املاک جز‌ء بهترین گزینه‌ها برای خرید ملک در دبی هستند.

  • آپارتمان‌های آماده‌ی تحویل در دبی

آپارتمان‌ها محبوب‌ترین نوع املاک آماده در دبی هستند. این املاک از استودیو تا آپارتمان‌های ۳ خوابه را شامل می شوند. استودیو یک واحد با ۱ حمام و ۱ آشپزخانه است و اتاق خواب ندارد. اندازه استودیوها معمولاً حدود ۳۶۰ فوت مربع (حدود 34 متر مربع) است، اما می‌تواند از این متراژ هم بیشتر باشد و با چینش وسایل و به کمک دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف خانه را از هم جدا کرد؛ گاهی اوقات آپارتمان‌های استودیویی در مقایسه با واحدهای چند خوابه دارای فضای اصلی بزرگ هستند. آپارتمان‌های ۱ خوابه نیز در میان خریداران و سرمایه‌گذاران خانه محبوبیت بسیاری دارند. اندازه این نوع ملک حدود ۷۸۵ فوت مربع (حدود 73 متر مربع) است. آپارتمان‌های 1 تا 3 خوابه جادارتر هستند و اتاق های مجزا برای نشیمن، خواب و آشپزی دارند. به طور مثال آپارتمان‌های ۲ خوابه معمولاً فضایی در حدود ۱۶۳۶ (حدود 152 متر مربع) فوت مربع را ارائه می‌دهند. این نوع آپارتمان‌ها با ۲ یا ۳ حمام ارائه می‌شوند و دارای امکاناتی مانند دوربین مدار بسته، سالن بدنسازی، استخر و غیره نیز هستند. آپارتمان‌های دوبلکس فضا و حریم خصوصی بیشتری را فراهم می‌کنند و اتاق خواب‌ها معمولا در سطح بالایی قرار دارند.

 

  • خانه‌های ویلایی آماده‌ی تحویل در دبی

املاکی تحت عنوان ویلا در دبی شامل خانه‌هایی می‌شود که جدا از خانه‌های دیگر قرار دارند. این خانه‌ها به خانواده‌های پرجمعیتی که نیاز به فضاهای بزرگ دارند پیشنهاد داده می‌شود. صاحبان ویلا در دبی می‌تواند از امکانات رفاهی از جمله باغ خصوصی، گاراژ، استخر، فضاهای نشیمن بزرگ و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند شود. اگر طرفدار خرید ویلا در دبی هستید می‌توانید از بین ویلاهای ۲ تا ۷ خوابه دست به انتخاب بزنید. اندازه‌ها نیز از ۱۴۸۹ فوت مربع تا ۵۵۰۰ فوت مربع (140 مترمربع تا 510 متر مربع) متغیر است. به طور کلی خرید ویلا در دبی برای سرمایه گذاری عالی است چراکه نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارند و برای اجاره دادن نیز بسیار مناسب هستند.

مزیت‌های سکونت ویلا در دبی: حریم خصوصی، انحصار، فضای بیرونی بزرگ‌تر.

معایب داشتن ویلا در دبی: نگهداری و تعمیرات ویلاها ممکن است گران باشد و امکانات رفاهی ممکن است در مقایسه با امکانات ارائه شده در یک محله محدود باشد.

  • ویلاهای نیمه مستقل

این نوع ملک در دبی به طور قابل توجهی مقرون به صرفه و محبوب است. این ویلاها از یک طرف به ویلای دیگری متصل می‌شوند که دیوار مشترک دارند. این نوع ویلا در دبی از طرفی حریم خصوصی یک ویلا مستقل را دارد و از طرفی دیگر مقرون به صرفه بودن تاون هاوس را ارائه می‌دهد.

مزایا: داشتن حریم خصوصی بیشتر از یک تاون هاوس، اغلب مقرون به صرفه تر از ویلاهای مستقل.

معایب: محدودیت در فضای باز، سر و صدای همسایه ها.

  • عمارت‌ها

یکی از لاکچری ترین و سطح بالاترین انواع ملک در دبی عمارت ها هستند به عبارتی دیگر بزرگترین و مجلل‌ترین ویلاهای موجود در دبی نامیده می‌شوند. اغلب آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند سینماهای خصوصی، استخرهای سرپوشیده و اتاق‌ها و فضاهای متعدد هستند. عمارت‌ها معمولاً در محله‌های مسکونی سطح بالا یافت می‌شوند.

مزایا: امکانات لوکس و حفظ حریم خصوصی کامل.

معایب: بسیار گران، هزینه‌های نگهداری بالا.

بهترین محله‌ها ی دارای عمارت: امارات هیلز، پالم جمیرا، جزایر خلیج جمیرا و دبی هیلز استیت.

  • تاون هاوس‌های آماده‌ی تحویل در دبی

تاون هاوس‌ها نوع دیگری از خانه‌های دبی هستند که اغلب با نوع قبلی که در مورد آن صحبت کردیم (ویلا) اشتباه گرفته می شوند. این خانه‌ها بسیار شبیه به ویلا هستند اما تفاوت‌هایی نیز با ویلاها دارند. بزرگترین تفاوت بین ویلاها و تاون هاوس‌ها این است که تاون هاوس‌ها با تاون هاوس مجاور دیوار مشترک دارند؛ اما ویلاها به نوعی مستقل هستند و هیچ چیز مشترکی ندارند. تاون هاوس‌ها در دبی معمولاً ۳ تا ۶ اتاق‌خواب دارند.

  • پنت هاوس‌های آماده‌ی تحویل در دبی

پنت هاوس‌ها با ارائه یک تجربه زندگی مرفه، خانه‌های فوق‌العاده لوکس در دبی هستند که در طبقات بالای برج‌ها قرار دارند. این نوع ملک معمولاً دارای فضای داخلی زیبا، مناظر چشم‌نواز شهر، حمام اختصاصی و کمد دیواری است. همچنین پنت هاوس‌ها در دبی امکانات انحصاری مانند آسانسور خصوصی، استخر، پارکینگ‌های ویژه و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. پنت هاوس‌ها بیشتر در مناطقی مانند بیزینس بی، دبی مارینا، داون تاون دبی و برج‌های دریاچه جمیرا واقع شده‌اند.

  • هتل آپارتمان‌های آماده تحویل در دبی

هتل آپارتمان‌ها نوعی آپارتمان در دبی هستند که کاملاً مبله هستند و امکانات هتل مانندی از جمله سرویس اتاق و امنیت 24 ساعته را ارائه می‌دهند، اما نسبت به اتاق‌های استاندارد هتل، فضا، حریم خصوصی و انعطاف بیشتری را ارائه می‌دهند. داشتن هتل آپارتمان در دبی یک نوع سرمایه‌گذاری خوب به شمار می‌رود چراکه برای اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت اجاره داده می‌شود و جریان درآمد بسیار خوبی ایجاد می‌کند!

  • آپارتمان‌های خدماتی

نوع دیگری از آپارتمان در دبی آپارتمان‌های خدماتی هستند که می‌توان گفت گزینه‌ای نسبتاً مقرون به صرفه برای مسافرانی است که به دنبال اقامت طولانی مدت هستند. میهمانان به امکانات رفاهی سطح بالا مانند استخر، مرکز تناسب اندام و رستوران‌های موجود در محل دسترسی دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای محبوب برای مسافران تجاری و خانواده‌ها تبدیل می‌کند. خریداران آپارتمان در دبی این نوع ملک را به علت سطح بالای رفاه و راحتی که ارائه می‌دهد انتخاب می‌کنند. از طرف دیگر، سرمایه‌گذاران نیز این نوع ملک را در نظر می‌گیرند زیرا برای اجاره مناسب هستند.

 

  • املاک تجاری آماده در دبی

دسته دیگر در بازار املاک دبی شامل املاک تجاری است. این دسته شامل دفاتر و مغازه‌هایی می‌شود که می‌توان آن‌ها را برای استفاده یا سرمایه‌گذاری خریداری کرد. اگر صاحب یک بیزینس هستید، این املاک می‌توانند به شما در پس‌انداز پول کمک کنند؛ به عبارت دیگر، به جای اینکه پول خود را برای اجاره یک دفتر یا مغازه صرف کنید، می‌توانید صاحب آن شوید و از سود سرمایه و پس‌انداز لذت ببرید. اگر شما سرمایه‌گذار هستید، می‌توانید این املاک را خریداری کنید تا از طریق اجاره آن درآمد کسب کنید!

 

جمع بندی

اکنون‌که اطلاعات کاملی در مورد انواع املاک فروشی در دبی دارید، به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع ملکی در دبی خریداری کنید. پس از تعیین جزئیات ملک مورد نظر خود، می‌توانید با جست‌و‌جو در وب‌سایت یونایتدسون خانه ایده‌آل خود را در دبی پیدا کنید. در پایان می‌توانید برای راهنمایی بیشتر به مشاوران املاک حرفه‌ای ما در واتس اپ پیام ارسال کنید.

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها