داون تاون دبی

جستجوی پیشرفته

درباره داون تاون دبی

همانطور که از نام آن پیداست، داون تاون دبی مرکز شهر دبی است که با سرعتی شگفت‌انگیر در حال پیشرفت است. داون تاون دبی جاذبه‌های مشهور جهانی از جمله برج خلیفه، مرکز خرید دبی و فواره‌های رقصنده و … را در خود جای داده است. موقعیت عالی مرکز شهر دبی، داون تاون دبی را در طول سال شلوغ نگه می‌دارد. در مرکز شهر دبی بیشتر به دلیل ارائه یک سبک زندگی مجلل شناخته شده است و قبلاً یک سبک آپارتمانی مشهور داشت، اما ویلاهای زیادی نیز به بازار املاک اضافه شده است و این خبر خوبی برای طرفداران خرید ملک در داون تاون دبی است. طبق گزارش بازار اجاره 2020، این منطقه پس از دبی مارینا، دومین منطقه محبوب ارائه دهنده آپارتمان های لوکس برای خرید ملک در داون تاون دبی و اجاره است.

موقعیت داون تاون دبی

داون تاون دبی - املاک یونایتدسون

مرکز شهر دبی به خوبی به دیگر مناطق کلیدی تجاری و مسکونی در شهر متصل است. از این لحاظ مورد پسند طرفداران خرید ملک در دبی است. این محله در امتداد جاده شیخ زاید، E11، در سراسر الوصل و هم مرز با بیزنس بی دبی واقع شده است، محله‌ای بسیار زنده و شلوغ است. بسیاری از امکانات رفاهی، از جمله هتل‌های مجلل، مکان‌های تفریحی شیک و مراکز خرید عظیم، داون تاون دبی را به آدرسی پرطرفدار تبدیل کرده‌اند.

خرید ملک در داون تاون دبی

خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

مرکز شهر دبی که برخی از مکان‌های معروف دبی را در خود جای داده است، به یک گزینه خرید ملک در دبی تبدیل شده است. آپارتمان ها در داون تاون دبی در طرح ها و پیکربندی‌های متفاوتی ارائه می شوند. می‌توان از آپارتمان استودیو تا واحدهای 4 خوابه پیدا کرد. سبک معماری هر برج نیز متفاوت است. از بلوک‌های آپارتمانی کم طبقات‌تر با الهام از سبک خاورمیانه در شهر قدیمی گرفته تا آسمان‌خراش‌های امروزی‌تر، در داون تاون دبی گزینه‌های زیادی برای طرفداران خرید ملک در داون تاون دبی وجود دارد.

رتبه‌بندی مدارس در داون تاون دبی

مدارس در داون تاون دبی - املاک یونایتدسون

از نظر عملکرد، هشت مدرسه در این منطقه وجود دارد که جایگاه‌های برتر رتبه‌بندی را دارند. این مدارس رتبه “بسیار خوب” یا “ممتاز” را کسب کرده‌اند، از جمله مدرسه انگلیسی Horizon و مدرسه انگلیسی زبان جمیرا که رتبه “ممتاز” دارند.

هتل های معروف داون تاون دبی

خرید ملک در داون تاون دبی - املاک یونایتدسون

اگر قصد خرید ملک در دبی را هم ندارید اقامت در آن به یاد ماندنی است. این منطقه مملو از هتل است. برخی از بهترین هتل های داون تاون دبی عبارتند از:

  • هتل آرمانی دبی
  • پالاس مرکز شهر
  • بلوار آدرس
  • هتل منزل مرکز شهر
  • هتل ویدا داون تاون

حمل و نقل عمومی در مرکز شهر دبی

دسترسی به حمل و نقل عمومی از معیارهای طرفداران خرید ملک در دبی است و باید بدانید که تعداد زیادی تاکسی ثبت نام شده که به منطقه خدمات رسانی می کنند، ایستگاه های اتوبوس در مسیر F13 برای کسانی که به حمل و نقل عمومی در داون تاون دبی متکی هستند در دسترس است.

خرید ملک در داون تاون - املاک یونایتدسون

ایستگاه مترو امارات تاورز نیز در فاصله چند قدمی قرار دارد. ترولی دبی نیز در امتداد بلوار محمد بن راشد حرکت می کند. این اولین واگن برقی در جهان است که مردم را در این منطقه جابجا می کند.

جمع بندی

ملک در داون تاون دبی - املاک یونایتدسون

مرکز خرید دبی که داون تاون دبی نامیده میشود، یک منطقه شلوغ و پر جنب و جوش است که طرفداران بسیاری دارد. در این منطقه میتوانید انواع ملک از آپارتمان های بلند و چند خوابه تا پنت هاوس ها و استودیوهای را پیدا کنید و اگر قصد خرید ملک در داون تاون دبی را دارید بسیار برای شما مناسب خواهد بود. این منطقه دسترسی مناسبی به حمل و نقل عمومی، انواع دفاتر کاری، هتل ها، رستوران ها و … دارد.

لیست ملک هاداون تاون دبی

آپارتمان های سنت رجیس در داون تاون دبی
فروشی
پیشنهاد جذاب

آپارتمان های سنت رجیس در داون تاون دبی

2,750,000 AED
اگر در جستجوی یک سبک زندگی خاص در قلب دبی هستید، آپارتمان‌های سنت رجیس در داون تاون دبی من ...
اگر در جستجوی یک سبک زندگی خاص در قلب دبی هستید، آپارتمان‌های سنت رجیس در داون تاون دبی مناسب شما هستند. در این خان ...

مقایسه لیست ها