دبی سیلیکون اوسیس

جستجوی پیشرفته

دبی سیلیکون اوسیس | آپارتمان های مقرون‌به‌صرفه 

درباره دبی سیلیکون اوسیس

دبی سیلیکون اوسیس در امارات متحده عربی مکانی بسیار پرطرفدار است زیرا حومه‌ای است که با فناوری و خلاقیت در دنیای تجارت همراه است و بیشتر به عنوان سیلیکون اوسیس از آن یاد می‌شود. سیلیکون اوسیس ساخت و ساز یک منطقه آزاد تجاری را فراهم می کند و از مشاغل پارک علم و فناوری نیز حمایت می کند. سیلیکون اوسیس با موقعیت مناسب در نظر گرفته می شود که به راحتی مناطق مسکونی و کاری را با هم ترکیب می کند.

گزارش اجاره سالانه 2020 به عنوان یکی از محبوب‌ترین محله‌ها با واحدهای اجاره‌ای ارزان فهرست می‌کند. هر کسی که به دنبال یک سبک زندگی اجتماعی است زندگی در دبی سیلیکون اوسیس را میتواند عالی بداند. این منطقه گزینه های مختلف اقامت را برای افراد مجرد و همچنین خانواده ها فراهم می کند و دارای چندین ساختمان مسکونی و مناطق کوچکتر تحت حفاظت است.

دبی سیلیکون اوسیس - املاک یونایتدسون

دبی سیلیکون اوسیس روی نقشه

  • پروژه ای با کاربری مختلط با املاک ویلایی سرپوشیده و ساختمان های آپارتمانی
  • ایده‌آل برای خانواده‌ها، متخصصان جوان و دانشجویان
  • دارای پارک علم و فناوری است که راه‌اندازی شرکت‌های فناوری را آسان‌تر می‌کند
  • امکانات فوق مدرن در ساختمان‌های مسکونی
  • نزدیک به مکان های گردشگری معروف
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارزشمند

ویژگی و امکانات دبی سیلیکون اوسیس

دبی سیلیکون اوسیس محله ای خودکفا است که دسترسی ساکنان را به تمام امکانات رفاهی فراهم می کند . این محله با انواع خانه های مسکونی و تجاری پر شده که سبک زندگی متعادلی را فراهم کند. این محله به دلیل سیستم جاده ای گسترده، دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان تر کرده است.

سه منطقه کلیدی ، دبی سیلیکون اوسیس را تشکیل می دهند: پارک تکنولوژیکی پیشرفته، مجتمع های ویلایی در داخل پارک، و برج های مسکونی پراکنده. علاوه بر ارائه یک سبک زندگی سالم، دبی سیلیکون اوسیس به عنوان مرکزی برای استارت آپ های دیجیتال عمل میکند . بسیاری از جوانانی که در پارک علم و فناوری کار می کنند یا می خواهند یک شرکت در دبی راه اندازی کنند، به این منطقه تجاری پر جنب و جوش کشیده می شوند. در دبی سیلیکون اوسیس، سازه های تجاری مختلف با امکانات متنوع برای اجاره یا خرید دفاتر برای آنها وجود دارد.

علاوه بر این، به دلیل نزدیکی به شهر آکادمیک، این محله میزبان تعداد زیادی از خارجیان است که تحصیلات عالی را دنبال می کنند. این محله نزدیک به موسسات آموزشی مختلفی است که تقریباً در 5 دقیقه می‌توان به آن‌ها رسید. اگر به دنبال ساختمان‌های اجاره‌ای استودیویی دردبی سیلیکون اوسیس هستید، ممکن است بخواهید نگاهی به سیلیکون گیت، بن غاطی استارز یا برج‌های پالاسیو بیندازید. دانشجویانی که از کشور های دیگر به دبی مهاجرت می کنند، به دلیل اجاره کم، موقعیت مکانی عالی و طیف وسیعی از انواع ملک، این محله را عالی می یابند.

سیلیکون اوسیس- املاک یونایتدسون

تاکید این کشور بر “تسهیل و حمایت از شرکت های مبتنی بر فناوری معاصر” منجر به تاسیس دبی سیلیکون اوسیس شد. یک محله مسکونی چند فرهنگی که یک گزینه محبوب هم برای اجاره ‌کنندگان و هم برای خریداران ملک در امارات متحده عربی است که از همان ابتدا به‌ سرعت به‌ عنوان زیرساخت پشتیبانی برای استارت‌آپ‌های دیجیتالی توسعه یافت. این محله در حال حاضر انواع مختلفی از املاک را فراهم می کند. علاوه بر این، اگر به دنبال آپارتمان های مجلل و فوق لوکس برای اجاره در دبی با قیمت مناسب هستید، سیلیکون اوسیس انتخاب خوبی است.

دبی سیلیکون اوسیس و محبوب ترین پروژه های آن

شکارچیان املاک فرصت استثنایی را در دبی سیلیکون اوسیس پیدا میکنند. انتخاب ساختار یا نوع ملک عالی از بین گزینه های متعدد موجود ممکن است دشوار باشد. برای پیشبرد اهداف خود، پنج پروژه برتر دبی سیلیکون اوسیس را بررسی کنید. ساختمان‌های آپارتمانی سیلیکون گیتز و اکسیس رزیدنس از جمله پروژه‌های برتر دبی سیلیکون اوسیس هستند.

در سیلیکون اوسیس نیز این دو پروژه در صدر فهرست برج های مسکونی قرار دارند. سه برج مسکونی ، سیلیکون گیتز را تشکیل می‌دهند که آپارتمان‌های استودیویی، 1، 2، 3، و 4 خوابه و همچنین دسترسی به تعدادی امکانات تفریحی و ورزشی را ارائه می‌دهد. یک آپارتمان استودیویی در سیلیکون گیتز ممکن است با قیمتی کمتر از 250 هزار خریداری شود، در حالی که آپارتمان های یک خوابه از 350 هزار شروع می شود.

اگر بودجه کمی دارید ، انتخاب محبوب اکسیس رزیدنس است. به عنوان مثال، حداقل اجاره سالانه برای یک آپارتمان یک خوابه اغلب تقریباً 25000 است. آپارتمان های اکسیس رزیدنس حدود 300 هزار قیمت دارند، بنابراین کسانی که علاقه مند به خرید آن هستند باید بر اساس آن برنامه ریزی کنند. جوامع ویلایی درسیلیکون اوسیس یک گزینه برای هر کسی است که به دنبال یک قطعه بزرگتر از املاک و مستغلات است. تنها محله آزاد در سیلیکون اوسیس ، سدره ویلا ، به عنوان سومین محله محبوب در رتبه سوم قرار دارد. مجموعه ای از ویلاهای مدرن مجلل با سه تا پنج اتاق خواب را ارائه می دهد .

آپارتمان در ٰدبی سیلیکون اوسیس- املاک یونایتدسون

هر دو ساختمان مسکونی هستند، در حالی که عربین گیتز فضای تجاری را بیشتر فراهم می کند. هتل 3 ستاره ارزان پریمیر دبی سیلیکون اوسیس در نزدیکی این منطقه واقع شده است. امکانات ورزشی شامل سالن بدنسازی و استخر است. علاوه بر این، پریمیر دبی سیلیکون اوسیس خدمات شاتل رایگان به برج خلیفه و دبی اوتلت مال را نیز ارائه می دهد.

مراکز آموزشی، بیمارستان ها و تفریحات شبانه در دبی سیلسکون اوسیس

در داخل محله، چندین کلینیک پزشکی و مراکز تخصصی در فواصل مناسب وجود دارد. کلینیک آستر، مرکز پزشکی مگنوم خلیج فارس و کلینیک مدیکور چند کلینیک قابل توجه در سیلیکون اوسیس هستند. گرچه دبی سیلیکون اوسیس بیمارستان بزرگی ندارد اما بیمارستان دانشگاه فکیه در شهر آکادمیک به راحتی قابل دسترس است و داروخانه های زیادی در دبی سیلیکون اوسیس وجود دارد.

برای خانواده های دارای فرزند، دبی سیلیکون اوسیس گزینه فوق العاده عالی و مناسبی است. در دبی سیلیکون اوسیس ، چندین مهدکودک وجود دارد ، از جمله مهد کودک بریتیش اردچارد و مهد کودک بریتانیایی امارات. آکادمی جمز ولینگتون برای کودکان نیز باز است. این یکی از بهترین مدارس در کشور است و برنامه های درسی بریتانیا را ارائه می دهد.

ریتیل تراپی محبوب ترین فعالیت در دبی سیلیکون اوسیس از بین همه گزینه های دیگر است. الزامات خرید روزانه توسط مرکز اجتماعی سدره ویلا برآورده می شود. علاوه بر هایپرمارکت، چند رستوران، آرایشگاه، و پارکی برای لذت بردن خانواده‌ها وجود دارد. علاوه بر این، صاحبان خانه اگر بخواهند خرید کنند، ممکن است یک سفر کوتاه 13 دقیقه ای به مرکز خرید دبی اوتلت مال داشته باشند.

محله دبی سیلیکون اوسیس - املاک یونایتدسون

دبی سیلیکون اوسیس مکانی عالی برای خارجی ها

دبی سیلیکون اوسیس نسبت به سایر نقاط شهر به خوبی واقع شده است. بنابراین، برای افرادی که به وسایل حمل و نقل عمومی وابسته هستند، تردد آسان است. در نزدیکی ، ایستگاه های اتوبوس وجود دارد. . علاوه بر این، ساکنان دبی سیلیکون اوسیس به بسیاری از ایستگاه های مترو نزدیک خواهند بود. اگر به دنبال خانه هایی با قیمت مناسب و دارای امکانات رفاهی هستید، دبی سیلیکون اوسیس گزینه مناسبی برای شما است. علاوه بر این، چندین مؤسسه آموزشی، چندین ساختمان تجاری و مسکونی نیز در این محله دلپذیر برای خانواده ها وجود دارد.

لیست ملک هادبی سیلیکون اوسیس

آپارتمان های تریا در دبی سیلیکون اوسیس دبی - سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون
فروشی
پیشنهاد جذاب
در حال ساخت

آپارتمان های تریا در دبی سیلیکون اوسیس

517,000 AED
آپارتمان های تریا در دبی سیلیکون اوسیس خانه های عالی و فوق لوکس با ظرافت بی انتها در دبی ه ...
آپارتمان های تریا در دبی سیلیکون اوسیس خانه های عالی و فوق لوکس با ظرافت بی انتها در دبی هستند که توسط یکی از شرکت ...
1 40.87 جزئیات

مقایسه لیست ها