الینگتون

درباره ی شرکت ساخت و ساز الینگتون

 

شرکت ساخت و ساز الینگتون - خرید ملک در دبی ۱ - املاک یونایتدسون

 

شرکت ساخت و ساز الینگتون توسعه‌دهنده املاک در دبی است و تلاش می‌کند تا شهرک‌ها، ساختمان‌ها و املاک زیبا، کاربردی و مجهز را برای طرفداران خرید ملک در دبی فراهم کند. شرکت الینگتون یک شرکت مشتری محور در حوزه املاک امارات متحده عربی است که با هنرهای باورنکردنی و معماری بی‌عیب و نقص نظر علاقه‌مندان به خرید ملک در دبی را به خود جلب کرده است. این شرکت مدعی است که هر ملک را بر اساس چهار ستون کلیدی می‌سازد که عبارتند از تغییر طرز فکر، ایجاد اعتبار، برانگیختن احساسات و تمایز!

 

تاریخچه شرکت ساخت و ساز الینگتون

شرکت الینگتون - خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

 

الینگتون از سال 2014، خانه‌هایی با کیفیت فوق‌العاده بالا را در محیطی زیبا با الهام از هنر، مدرنیته و خواسته‌های مشتریان ارائه می‌دهد. کارهای الینگتون ترکیبی از طراحی کلاسیک و مدرن است که مطابق با سلیقه مشتریان مختلف ساخته‌شده است. در حال حاضر، پروژه‌های الینگتون شامل اقامتگاه‌های لوکس مرتفع و مجتمع‌های مسکونی چند آپارتمانی واقع در دبی، در مناطق مختلف معتبر مانند داون تاون دبی، محمد بن راشد سیتی (MBR)، پالم جمیرا و هیلز امارات است.

 

جوایز الینگتون

شرکت الینگتون - خرید ملک در دبی - املاک یونایتدسون

 

از روزهای اولیه تأسیس شرکت الینگتون، این سازمان به‌طور مداوم به دلیل مشارکت خود در بخش توسعه املاک و مستغلات مورد تقدیر و افتخار قرارگرفته است. و این دلیل خوبی برای جلب اعتماد طرفداران خرید ملک در دبی است. در زیر میتوانید برخی از این جوایز را مشاهده کنید.

 

  • جایزه بین‌المللی املاک 2020-2021
  • اجلاس و جوایز رضایت مشتری 2019-2020
  • جایزه بین‌المللی املاک 2018-2019
  • جوایز تجاری عربی 2018-2019
  • جوایز ملک عربی 2016-2017

 

پیشنهاد‌های منحصر‌به‌فرد شرکت ساخت و ساز الینگتون

شرکت الینگتون - ملک در دبی - املاک یونایتدسون

 

کمپانی الینگتون با اعتقاد به اینکه خانه‌ها نقش مهمی در ایجاد یک سبک زندگی با کیفیت دارند، رویکردی منحصر‌به‌فرد با تکیه بر جزئیات، نیازها و سلایق مشتریان ارائه می‌دهد. الینگتون با ارائه ضمانت‌نامه پس از انتقال، نشان می‌دهد که مسئولیتش در قبال مشتریان یک تعهد بلند مدت است. اقامتگاه‌های سفارشی الینگتون برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است و شامل ویلاها، استودیوها، آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه می‌شود.

 

جمع‌بندی

خرید ملک در دبی از جمله موارد سرمایه‌گذاری است. این دسته از سرمایه‌گذاران اهمیت بالایی به شرکت‌های سازنده املاک می‌دهند و به نوعی با اطمینان به پیشینه این شرکت‌ها دست به خرید می‌زنند. در این مطلب شرکت ساخت و ساز الینگتون را معرفی کردیم و دانستیم که سابقه فعالیت آن حدود یک دهه بوده و تنوع و امکانات و ضمانت و تعهد خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

ما هنوز هیچ نماینده ای نداریم!

تماس با ما

زمان بندی تماس

مقایسه لیست ها