جستجوی پیشرفته

آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینت جمیرا لیوینگ 

1,390,000 AED
مورد علاقه
نتایج جستجوی شما
پیشنهاد جذاب

بررسی اجمالی

  • به روز شده در:
  • 21 آبان 1402

Property Description

در حال حاضر شهر دبی به عنوان یک مکان برتر برای سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات شناخته شده است. دبی با داشتن اقتصادی پویا، سیاست‌های دولت مطلوب و زیرساخت‌های قوی، سرمایه‌گذاران بین‌المللی زیادی را به سمت خود جذب می‌کند که به دنبال خرید آپارتما در دبی و سرمایه‌گذاری در بازار پر رونق املاک و مستغلات آن هستند.
اگر شما هم جزء این دسته از افراد سرمایه دار هستید و دوست دارید که در این کشور سرمایه گذاری کنید ما خرید آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینیت جمیرا لیوینگ را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر دوست دارید که در کنار آب های زیبا و برج العرب یک سبک زندگی جدیدی را داشته باشید خرید این آپارتمان ها را از دست ندهید. این واحدهای مسکونی با داشتن موقعیت عالی و امکانات باورنکردنی بهترین گزینه برای سرمایه گذاری میباشند. با ما همراه باشید در ادامه این مقاله به ویژگی ها، امکانات و موقعیت مکانی خوب این آپارتمان ها میپردازیم.

 بررسی اجمالی آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینت جمیرا لیوینگ 

شروع قیمت : 1390000 درهمقیمت هر فوت مربع از :  برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
شروع مساحت از : ---- فوت مربع (--- متر مربع )نوع واحد‌ها : آپارتمان های جادل رزیدنس
واحدهای ارائه شده: چهار خوابه (4BR )موقعیت مکانی : مدینت جمیرا لیوینگ
کمپانی سازنده : شرکت سازنده ی املاک و مستغلات هلدینک مرآسشرایط خرید : اقساطی و پیش پرداخت
تحویل : Q2 2025خرید یا اجاره : خرید
  

آپارتمان های جادل رزیدنس (2)

موقعیت مکانی آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینیت جمیرا لیوینگ

این آپارتمان‌های پرطرفدار در یک لوکیشن خوبی از شهر دبی قرار گرفته اند. در منطقه ای به نام  مدینیت جمیرا لیوینگ واقع شده اند.  این منطقه که نام بردیم منطقه‌ای آرام و دارای مناظر زیبا از دریا، مسیرهایی برای پیاده‌روی و دوچرخه سواری است. همچنین برج العرب و خلیج فارس در کنار مدینت جمیرا قرار گرفته اند.

در منطقه ای مدینیت جمیرا لیوینگ امکانات بروزی از جمله امکانات آموزشی( دانشگاها، موسسات آموزشی معتبر)، درمانگاها،کلینیک‌های بهداشتی، رستوران ها، مراکز خرید و سرگرمی برای ساکنان فراهم شده است.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این منطقه این است که با جاده های اصلی دبی فقط 5 دقیقه  فاصله دارد. این جاده‌ها عبارتند از: جاده جمیرا، جاده شیخ زاید، جاده ام سقیم و جاده الوصل. نزدیک بودن به این جاده های پر تردد و مهم، باعث می‌شود که براحتی و هر چه سریعتر به مکان‌های دیدنی و مهم دبی دسترسی داشته باشید. در زیر چند نمونه از این دسترسی ها برای شما عزیزان آورده ایم:

  • 5 دقیقه فاصله تا مرکز خرید امارات (امارات مال)
  • 5دقیقه فاصله تا دهکده جهانی (گلوبال ویلیج)
  • 10 دقیقه فاصله تا دبی اینترنت سیتی
  • 15 دقیقه فاصله تا مرکز خرید دبی مارینا
  • 20 دقیقه فاصله تا مدیا سیتی دبی
  • 20 دقیقه فاصله تا فرودگاه بین‌المللی دبی

خرید آپارتمان در دبی

امکانات رفاهی آپارتمان های جادل رزیدنس

آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینیت جمیرا لیوینگ امکانات رفاهی متنوعی دارند. در زیر به تعدادی از امکانات رفاهی این آپارتمان‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • استخر مخصوص بزرگسالان و  کودکان: همه آپارتمان های جادل رزیدنس دارای استخر‌های شنای آب گرم مخصوص بزرگسالان و کودکان هستند، که اعضای خانواده ساکنان میتوانند اوقات فراغت و روزهای تعطیل خود را در این استخرها مشغول به آب تنی و شنا شوند.
  • انواع مختلف باشگاه ورزشی از جمله سالن تناسب اندام: این آپارتمان ها با داشتن انواع مختلف باشگاهای ورزشی مجهز مکانی مناسب برای تمرینات بدنی و ورزش‌های مختلف میباشند.
  • سونا و جکوزی: امکان استفاده از سونا و جکوزی به ساکنان فرصتی برای آرامش و ریکاوری بعد از یک روز کاری پر مشغله را فراهم می‌کند.
  • تراس و بالکن: وجود فضای باز در آپارتمان های جادل رزیدنس اجازه می‌دهد که ساکنان از دیدن منظره شهر و ساحل خلیج فارس  لذت ببرند و در فضای رمانتیکی با عشق خود وقت بگذرانند.
  • پارکینگ: آپارتمان های جادل رزیدنس شهر دبی دارای پارکینگ‌های اختصاصی برای ساکنان هستند که به آن‌ها امکان پارک خودروی شخصی خود را می‌دهد.
  • نگهبانی و امنیتاین آپارتمان ها با داشتن سیستم امنیتی پیشرفته و نگهبانی 24 ساعته باعث میشود که ساکنان احساس امنیت و آرمش بیشتری کنند.
  • سالن اجتماعات و سالن مطالعه: این آپارتمان‌ها سالنی را برای مطالعه یا اجتماعات برای برگزاری مراسمات خاص ساکنان نیز دارند.
  • مناطق مخصوص بازی کودکان: برای خانواده‌ها، وجود مناطق مخصوص بازی کودکان اهمیت دارد که به کودکان فرصت بازی و تفریح می‌دهد. که در این پروژه نیز برای کوکان زمین بازی فراهم شده است.
  • خدمات درخواستی: یکی دیگر از مزیت های این آپارتمان‌ها این است که دارای خدمات درخواستی مانند خدمات نظافت یا پذیرایی برای ساکنان میباشد.
  • رستوران یا کافه داخلی: همچنین این آپارتمان‌ها دارای رستوران یا کافه داخلی هستند که به ساکنان امکان سفارش غذا را می‌دهد.

این لیست برخی از خصوصیات و امکانات رفاهی در آپارتمان های جادل رزیدنس است. ویژگی‌ها و امکانات ممکن است بسته به نوع آپارتمان و سیاست‌های مربوطه متفاوت باشند. لطفاً این نکته را در نظر داشته باشید که این فهرست ممکن است با توجه به ترجیحات فردی و موقعیت مکانی واحد مسکونی متغیر باشد.

 واحد های آپارتمان های جادل رزیدنس

نوع واحدمتراژقیمت
چهار خوابه2375 الی  3448 فوت مربع10,010,000 الی 11,340,000 درهم

آپارتمان های جادل رزیدنس

چرا خرید آپارتمان در دبی از املاک یونایتد سون؟

امروزه در دبی با افزایش جمعیت و هجوم مهاجران تقاضای زیادی برای اجاره کردن املاک از جمله آپارتمان ها، ویلاها و فضاهای تجاری ایجاد میشود. به همین علت بازار املاک و مستغلات دبی بعلت اینکه سود بسیار زیادی از اجاره برای مالکان فراهم میکند، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری ایده آل در سال 2023 تبدیل کرده است. به همین خاطر سرمایه دارانی از اقصی نقاط جهان برای سرمایه گذاری اقدام به  آپارتمان های جادل رزیدنس در مدینیت جمیرا لیوینگ  میکنند. این قشر با اجاره دادن واحدهای مسکونی و تجاری خود به مهاجران سود بسیار بالایی کسب میکنند.

سرمایه گذاران بازار اجاره دبی را به دلیل بالا بودن بازده اجاره آن یکی از جذاب ترین و بالاترین بازارهای دنیا می دانند. جمعیت رو به رشد و و جامعه مهاجران تقاضای ثابتی را برای اجاره املاک تضمین می کند. علاوه بر این، صنعت گردشگری پر رونق به تقاضای زیاد برای اجاره کوتاه مدت املاک مانند ویلاها، استودیوها و آپارتمان های کوچک کمک می کند.

با خرید ملک در دبی از طریق وبسایت یونایتد سون، به مزایای فراوانی دست خواهید یافت:

  • انتخاب گسترده: وبسایت یونایتدسون با ارائه‌ی مجموعه‌ای گسترده از ملک‌های متنوع، به شما امکان می‌دهد تا به آسانی خانه‌ی رویایی خود را در دبی پیدا کنید.
  • اطمینان از قانونی بودن ملک: با همکاری با یونایتد سون، شما اطمینان خاطر خواهید داشت که ملکی که خریداری می‌کنید، قانونی و با تمامی مدارک لازم تایید شده است.
  • خدمات مشاوره حرفه‌ای: تیم مشاوران ما در یونایتد سون با تجربه و متخصص، آماده‌اند تا در هر مرحله‌ای از فرایند خرید ملک در دبی به شما کمک کنند و به شما راهنمایی حرفه‌ای ارائه دهند.
  • تسهیلات مالی: با همکاری با یونایتد سون، شما می‌توانید از تسهیلات مالی مناسبی برای خرید ملک خود بهره‌مند شوید و فرآیند خرید را به راحتی پیش ببرید.
  • سرمایه‌گذاری مطمئن: دبی با رونق اقتصادی و رونق بخش‌های مختلف، یک مکان مناسب برای سرمایه‌گذاری است. خرید ملک در دبی از طریق یونایتد سون، به شما فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری مطمئن و پایدار را می‌دهد.

با سایت یونایتد سون، راهی مطمئن و موثر برای خرید ملک در دبی را تجربه کنید و به راحتی به خانه‌ی رویایی خود دست یابید.

شهر:
کشور: امارات متحده عربی
باز کردن در گوگل مپ
شناسه ملک: 33414
قیمت: 1,390,000 AED

شما بایدوارد شوید لطفا برای ارسال نظر وارد شوید

لیست های مشابه

آپارتمان های وست وود 2 در جمیرا ویلیج سيرکل
فروشی
پیشنهاد جذاب

آپارتمان های وست وود 2 در جمیرا ویلیج سيرکل

891,000 AED
اگر به دنبال جایی برای زندگی با آرامش در مکانی منحصر به فرد و پر از امکانات هستید، آپارتما ...
اگر به دنبال جایی برای زندگی با آرامش در مکانی منحصر به فرد و پر از امکانات هستید، آپارتمان‌های وست وود 2 در جمیرا ...
آپارتمان های الگانس در ارجان
فروشی
پیشنهاد جذاب

آپارتمان های الگانس در ارجان

978,775 AED
پروژه‌ی الگانس، اثر جدید شرکت ساختمانی هلدینگ 2020، یک پروژه پرطرفدار است که امکانات ویژه‌ ...
پروژه‌ی الگانس، اثر جدید شرکت ساختمانی هلدینگ 2020، یک پروژه پرطرفدار است که امکانات ویژه‌ای برای ساکنان خود به ارم ...
آپارتمان های پرل هاوس در جمیرا ویلیج سيرکل
فروشی
پیشنهاد جذاب

آپارتمان های پرل هاوس در جمیرا ویلیج سيرکل

850,000 AED
به آپارتمان‌های لوکس و زیبای پرل هاوس خوش آمدید. این آپارتمان‌ها در قلب جمیرا ویلج سرکل، ق ...
به آپارتمان‌های لوکس و زیبای پرل هاوس خوش آمدید. این آپارتمان‌ها در قلب جمیرا ویلج سرکل، قرار گرفته اند. این آپارتم ...
آپارتمان‌های آئورا واقع در جمیرا ویلج سیرکل
فروشی
پیشنهاد جدید

آپارتمان‌های آئورا واقع در جمیرا ویلج سیرکل

415,000 AED
آپارتمان‌های آئورا واقع در جمیرا ویلج سیرکل، در قلب دبی قرار گرفته اند و یک زندگی آرام و ر ...
آپارتمان‌های آئورا واقع در جمیرا ویلج سیرکل، در قلب دبی قرار گرفته اند و یک زندگی آرام و راحت را برای شما فراهم می‌ ...

نایف عبدالرحمن

تماس با ما

زمان بندی تماس
تماس +971507283890 واتس اپ

مقایسه لیست ها

نایف عبدالرحمن