جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

بهترین مکان برای خرید ویلا در دبی کجاست؟

ارسال شده توسط تحریریه بر 7 مهر 1402
0

انتخاب منطقه خرید ویلا در دبی به سلیقه و سبک زندگی شما بستگی دارد، هر منطقه ویژگی‌های خاص خود را دارد و به طور کلی دو دسته اصلی برای خرید ویلا در دبی وجود دارد. دسته اول برای زندگی خانوادگی مناسب هستند و دیگری مختص زندگی پر جنب و جوش یا اجاره دادن به گردشگران است.

سلیقه خریداران ملک در دبی پس از پاندمی کرونا و قبل از آن متفاوت است. در طول همه‌گیری کرونا، اولویت‌های خریداران املاک و مستغلات به سمت خانه‌های بزرگ و مستقل تغییر کرده است زیرا این دسته از املاک برای کسانیکه از خانه کار میکنند، فضاهای زندگی و کار مجزا را ارائه میدهد. از طرفی دیگر این تغییر سلیقه از نیاز عملی به گسترش فضاهای زندگی و همچنین تمایل به کاهش تماس اجتماعی ناشی میشد. این سبک زندگی به افراد کمک می‌کند تا از خود و عزیزانشان در برابر بیماری محافظت کنند.

در کنار گروه اول خریداران، برخی از خریدارن به دنبال مناطقی در کنار دریا هستند تا کار و اوقات فراغت را با هم ترکیب کنند و در دوران پس از پاندمی به زندگی پر جنب و جوش و احتماعی خود ادامه دهند. به هر حال چه مانند دسته اول طرفدار زندگی خانوادگی در محیط آرام باشید و چه مایل به داشتن زندگی شلوغ و فعال باشید ما اینجا فهرستی از برترین‌ مناطق برای خرید ویلا در دبی را فراهم کرده‌ایم‌.

امارات هیلز

امارات هیلز یک منطقه مسکونی است که بخشی از شهر محمد بن راشد (MBR City) محسوب می‌شود. امارات هیلز به صورت ترکیبی از بهترین انواع املاک در دبی ساخته شده است‌. این منطقه در مجموع 4600 ویلا و 22000 آپارتمان را در خود جای داده است. امارات هیلز ساختمان‌ و دفاتر اداری، یک زمین بزرگ گلف، رستوران‌ها و هتل‌های درجه یک، کافه‌ها، فروشگاه‌ها و ۴۵ مسیر دوچرخه‌سواری و دویدن را شامل می‌شود.

ام سوقیم

در این منطقه ساخت ویلاهای مدرن و وجود ویلاهای قدیمی در تعادل هستند و چه ویلا قدیمی باشد و چه جدید همگی آن‌ها به باشکوهی قصر هستند. این منطقه توسط سواحل عالی در فاصله چند قدمی احاطه شده است. ام سوقیم مغازه ها، کافه ها و رستوران‌ها، کلینیک.های پزشکی، پارک‌ها و مناطق سرسبز زیبا را برای راحتی مهمانان و ساکنان ارائه می‌دهد. در واقع این منطقه برای زندگی خانوادگی عالی است چرا که به غیر از امکانات یاد شده مهدکودک‌ها و مدارس بین المللی نیز در این منطقه وجود دارد که برای کودکان در تمامی سنین مناسب است.

عربین رنچ

عربین رنچ یک منطقه حومه شهری مستقل با سوپرمارکت و فروشگاه‌های خاص خود است. عربین رنچ دور از شلوغی‌های شهر است و در میان خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند محبوب است. خانه‌ها و ویلاها در خیابان‌های پر درخت واقع شده‌اند که برای قدم زدن و بازی کودکان امن است. بازار املاک و مستغلات در عربین رنچ ترکیبی از خانه های شهری و ویلا است. امکانات عمومی دارای زمین تنیس و بسکتبال، استخرهای شنا و فضاهای سبز متعدد است. همچنین یک باشگاه گلف و همچنین باشگاه‌های چوگان و سوارکاری معتبر وجود دارد.

داماک هیلز

داماک هیلز (که قبلا به نام آکویا شناخته می‌شد) یک منطقه مسکونی جدید لوکس در دبی لند است. این اقامتگاه‌ها در اطراف زمین گلف قهرمانی  PGA-18قرار دارند که به دستور دونالد ترامپ طراحی شده است. این منطقه دارای دروازه ورودی بوده و به ویلاها و آپارتمان‌های بسیار لوکس مشهور است. ویلاهای مبله با منظره زمین گلف بین‌المللیT دارای اتاق‌های گوناگون و جادار، مناظر مسحورکننده و فرصت‌های تفریحی نامحدود بهترین گزینه برای طرفداران زندگی لوکس در دبی است.

تا اینجا بهترین مناطق برای خرید ویلا در دبی را معرفی کردیم که مختص کسانی است که مایل به زندگی در این ویلاها هستند و قصد سکونت در آن‌ها را دارند. اما اگر به قصد خرید و فروش و اجاره دادن ویلا می‌خواهید ویلا بخرید مناطق زیر بهترین گزینه‌ها هستند.

پالم جمیرا

این منطقه بزرگترین مجمع الجزایر ساخته دست بشر است که به شکل درخت نخل با 14 شاخه با خانه‌های ساحلی طراحی شده است. املاک مسکونی، مغازه‌ها، هتل ها، اسکله‌ها، چشمه‌های معدنی و مونوریل در بخش مرکزی این نخل یعنی روی “تنه” واقع شده است.
ویلاها روی “شاخه‌های نخل” قرار دارند و در بین گردشگران و مهاجران بسیار محبوب هستند. بسیاری ترجیح می‌دهند چندین ماه در سال تعطیلات را در پالم جمیرا بگذرانند و برخی دیگر از افراد به طور دائم در این منطقه زندگی می‌کنند. سرویس تحلیلی Property Monitor  میانگین سوددهی ویلاهای جزیره‌ای را 6.4 درصد در سال اعلام کرده است.

امارات لیوینگ

این اولین منطقه ویلاهای سرپوشیده در مقیاس بزرگ در خاورمیانه است. این منطقه انحصاری زندگی امارات را با چشم‌اندازی از زمین گلف مونتگومری و مناطق مناسب با سبک زندگی خانواده‌محور ترکیب می‌کند و یکی از جذاب‌ترین مناطق مسکونی دبی را تشکیل می‌دهد. فضای بزرگ و وسیع، دریاچه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی، مناطق آرام و سرسبز و نزدیکی به شهر از جمله ویژگی‌های امارات لیوینگ است‌. معمولاً زوج‌ها یا افراد مجرد در امارات لیوینگ ملک می‌خرند، زیرا ریتم زندگی در این‌ منطقه را در مقایسه با شلوغی شهر ترجیح می‌دهند. برخی دیگر نیز ویلاها را به قصد اجاره دادن خریداری می‌کنند. میانگین سود این ویلاها 4.6 درصد در سال است.

الفرجان

الفرجان در زبان عربی به معنای “خانه های خوشه ای” یا “روستای کوچک” است. الفرجان با داشتن یک محیط دوستانه، به ساکنین خود احساس راحتی می‌دهد. خانه‌ها و ویلاها در گروه‌های خوشه‌ای کوچکی قرار دارند که توسط مسیرها و پارک‌ها به هم متصل می‌شوند. تمام کارهای محوطه سازی بیش از 30 منطقه پارک و مسیرهای پیاده روی که یک چهارم طرح جامع الفرجان را تشکیل می دهند، تکمیل شده است.

819  خانه در الفرجان وجود دارد. نیمی از خانه‌ها دارای باغ و تراس و بقیه ویلاهای مستقل با 3، 5 و 6 اتاق خواب هستند. سودآوری در این منطقه به طور متوسط 5.4٪ در سال است.

جمع‌بندی

خرید ویلا گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات دبی است. خرید ویلا می‌تواند برای اهداف شخصی مانند سکونت و زندگی در آن و سرمایه گذاری یعنی اجاره یا فروش مجدد باشد، گاهی اوقات نیز هدف از خرید ویلا می‌تواند شامل هردوی این اهداف باشد. برای کاهش ریسک انتخاب و خرید املاک و مستغلات باید دلایل و بودجه و سلیقه و نیازهای خود را بررسی کنید و سپس شروع به بررسی مناطق مختلف، واحدهای مسکونی و… کنید. ما در این مقاله سعی کردیم تا مناطق مختلف که برای و زندگی در ویلاها مناسب هستند را معرفی کنیم و در ادامه لیستی از مناطقی که برای سرمایه‌گذاری و اجاره و خرید و فروش ویلا خوب هستند را ارائه دادیم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها