جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

انواع املاک سرمایه‌ گذاری در دبی

ارسال شده توسط تحریریه بر 28 خرداد 1402
0

دبی بازار املاک و مستغلات با سود دهی بالایی دارد، به‌ طوری ‌که می‌توان گفت این شهر ارزش سرمایه‌ گذاری را دارد. مناطق خوب برای سرمایه‌ گذاری در املاک می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله: کیفیت محله، در داشتن امکانات در مجاورت و سایر عوامل بستگی داشته باشد. در ادامه بهترین منطقه برای خرید در دبی آورده شده است که سرمایه‌گذاری‌های سودآور در املاک را به شما ارائه می‌دهد.

بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در دبی کدامند؟

1. پالم جمیرا

یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق دبی پالم جمیرا است. این مکان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه‌ گذاری املاک و مستغلات در دبی است که تعداد زیادی خانه مستقل، اقامتگاه ساحلی و ویلا را برای خرید ارائه می‌دهد. مجمع ‌الجزایر مصنوعی که به شکل درخت خرما ساخته‌شده است، جایگاه معتبری در بازار املاک و مستغلات دارد. نه‌تنها سرمایه‌گذاران داخلی، بلکه سرمایه‌گذاران بین‌ المللی نیز رؤیای خرید یک ملک گران‌قیمت را دبی دارند. شما نیز بسته به بودجه خود، می‌توانید ویلاهای 4 یا 5 خوابه را برای فروش در پالم جمیرا انتخاب کنید که از امکانات رفاهی درجه ‌یک برخوردار هستند.

2. دبی مارینا

دبی مارینا محله‌ای مطلوب است که توجه سرمایه‌گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این منطقه دبی جدید نیز نامیده می‌شود و اولین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی مجلل در شهر هستند. نزدیکی آن به دانشگاه‌های برتر دبی بخش عمده‌ای از جذابیت آن است. توسعه و رشد در این شهر بسیار زیاد است و روز‌به‌روز پیشرفته‌تر از گذشته می‌شود.

3. دبی رنچز

جامعه ویلایی شیک دبی Arabian Ranches، دارای ساختمان‌های فوق‌ العاده با امکانات رفاهی سبک زندگی مدرن است. امکانات رفاهی این مجموعه‌ی ویلایی عبارت‌اند از باغ‌های خصوصی، پارکینگ سرپوشیده، استخر مشترک، فضای باربکیو و غیره. محیط آرام آن‌ یکی از علت اصلی است که سرمایه‌گذاران بین ‌المللی در اینجا اقدام به سرمایه‌ گذاری می‌کنند. دسترسی آسان به مدارس و جاذبه‌های دبی نیز آن را به مکانی ایده آل برای سرمایه‌گذاری ملک در دبی تبدیل کرده است.

4. دبی جنوبی (DWC)

دبی جنوبی آینده شهر است و فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاران املاک، صاحبان خانه‌ها ارائه می‌دهند. عالی حضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم که طرح دبی 2021 را طراحی کرد، سبب زیبایی این شهر و پیشرفت آن شده است. منطقه ویژه‌ای که 715 وسعت دارد و در شمال دبی جنوبی واقع‌شده است، امکانات مسکونی برتر را باقیمت منصفانه (در مقایسه با سایر مکان‌های دبی) ارائه می‌دهد. طراحی شهر مسکونی در دبی جنوبی اساساً توسط سه عامل انجام‌شده است.

  • سکونت در مجاورت محل کار.
  • برآورده کردن نیازهای مسکن در مناطق دیگر دبی جنوبی.
  • ویژگی جمعیتی و سازگاری.

5. جمیرا لیک تاورز (JLT)

منطقه برج‌های ساحلی جمیرا لیک تاورز که اغلب با نام JLT شناخته می‌شود، به دلیل امکانات و خدمات مختلف، از جمله رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها گسترده در سراسر جهان، مشهور شده است. جمیرا لیک تاورز یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که واحدهای مسکونی ارزان قیمتی در مقایسه با دیگر مناطق مسکونی همجوار خود در دبی دارد.

چرا سرمایه‌ گذاری ملک در دبی سودآور است؟

دبی در میان کسانی که می‌خواهند محل سکونتشان را تغییر دهند یا برای سود‌آوری سرمایه‌ گذاری کنند بسیار محبوب است. آیا با توجه به قیمت بالای املاک در دبی، ارزش خرید خانه در آنجا وجود دارد؟ حداقل پنج دلیل وجود دارد که به شما می‌گوید داشتن ملک در دبی واقعاً سودآور است:

1. سبک زندگی مجلل

زیرساخت های فوق مدرن، خدمات عالی و باکیفیت، محیط تجاری راحت، صدها هزار خارجی را به خود جذب می‌کند. بیش از 3 میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند که 80 درصد آن‌ها خارج از کشور هستند.

2. پیشرفت

حدود 30 سال پیش، یک بیابان با خانه‌های کمیاب در قلمرو دبی وجود داشت. اکنون اینجا یک کلان‌شهر مدرن است که دارای املاک و مستغلات معتبر، زیرساخت‌های مجلل و جاذبه‌های مشهور جهانی است. در طول سال تعداد بسیار زیادی گردشگر به دبی سفر می‌کنند. خرید ملک در دبی سرمایه‌ گذاری خوبی است و در آینده می‌تواند شما را به سودآوری برساند.

3. ویزای اقامت

یکی دیگر از علت‌های خرید ملک در دبی، امکان اخذ ویزای اقامتی است. هنگام خرید هر چیزی به ارزش 200000 دلار، می‌توانید برای اقامت 3 ساله اقدام کنید. اگر قیمت مسکن بیش از 550 هزار دلار باشد، خریدار می‌تواند اقامت 10 ساله در این کشور را دریافت کند.

4. آب‌ و هوای مطلوب

اگر آرزوی زندگی در مکانی را داشته باشید که همیشه آفتابی و گرم باشد، باید ملکی در دبی را انتخاب کنید. آب‌ و هوای نیمه گرمسیری برای اقامت و گذران تعطیلات گزینه ایده آلی است. در امارت به ندرت باران می‌بارد به‌طوری‌که می‌توان گفت دبی شهری خشک و آفتابی است. شایان‌ذکر است که صاحبان آپارتمان، ویلا و غیره نیازی به پرداخت مالیات ملک سالانه در دبی را ندارند.

مزایای اجاره ملک در دبی

اجاره ملک در دبی یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند در شهری پر جنب‌وجوش و مجلل زندگی کنند. این شهر گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی و پذیرش پذیری برای جابجایی سریع و آسان را ارائه می‌دهد. این شهر به شما امکان می‌دهد شهر را کشف کنید و از همه‌چیزهایی که در آن وجود دارد استفاده کنید. لطفاً قبل از تصمیم‌گیری برای خرید ملک نکات زیر را بخوانید:

· سازگاری با بودجه

شما می‌توانید ملکی را با بودجه کمتر اجاره کنید زیرا هزینه‌های اجاره از هزینه‌های DLD و سایر هزینه‌های خرید ملک کمتر است. قبل از انجام خرید یا اجاره ملک ابتدا‌ بودجه را در نظر بگیرید و مطابق با آن ملک را انتخاب کنید.

· سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت

اگر نیاز به سرمایه‌ گذاری برای مدت کوتاهی دارید، بهتر است ملک را اجاره کنید. شما به‌عنوان مستأجر فقط یک قرارداد سالانه با صاحب‌خانه امضا می‌کنید و نیازی به قرارداد خرید ندارید. به‌این‌ترتیب می‌توانید از سرمایه‌ گذاری‌های مرتبط با یک سرمایه بلندمدت مانند ریسک نوسانات جلوگیری کنید.

· جابجایی آسان

یکی دیگر از نکات مهم برای اجاره ملک در دبی این است که می‌توانید پس از مدتی مکان خودتان را تغییر دهید. اگر برای کار به دبی مهاجرت می‌کنید به دلیل فرصت‌های شغلی مختلف در نقاط مختلف شهر باید جابه‌جا شوید. شما می‌توانید در صورت جابه‌جایی قراردادی که با صاحب‌خانه بسته‌اید را فسخ کنید.

آیا هزینه‌های پنهانی در ارتباط با خرید یا اجاره ملک در دبی وجود دارد؟

بله مشخص است در ارتباط با خرید و اجاره ملک در دبی هزینه‌های پنهان زیادی وجود دارد. به‌عنوان‌مثال: هنگام خرید ملک، هزینه‌های نقل‌وانتقال ملک، هزینه‌های ثبت رهن، هزینه‌های سند مالکیت و هزینه‌های متفرقه زیادی وجود دارد. برای اجاره ملک نیز، هزینه‌های قرارداد، کارمزد حفظ امنیت و حق الزهمه املاک وجود دارد. علاوه بر این، معمولاً هزینه‌های آب و برق، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و هزینه‌های پارکینگ بر عهده فرد است و باید پرداخت شود. مهم است که  قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات خود را انجام دهید و هزینه‌های اصلی زندگی در دبی برای خرید یا اجاره ملک بدانید.

جمع‌بندی

پروسه خرید ملک در دبی نسبتاً ساده است. به‌طوری‌که کافی است خریدار خارجی فقط یک پاسپورت معتبر داشته باشد و نیازی نیست حتماً ویزای اقامت داشته باشد. خریدار می‌تواند برای یافتن ملک مناسب و انجام تشریفات لازم با مشاوران املاک محلی مشورت کند. قیمت ملک در هر فوت مربع در دبی از شهرهای دیگر در سطح جهان پایین‌تر است و دبی را به مکانی مقرون‌به‌صرفه برای داشتن املاک و مستغلات عالی تبدیل می‌کند. به‌طوری‌که حتی با صرف هزینه پایین‌تر نسبت به کشورهای دیگر می‌توانید ملک و املاک بخرید.

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست ها