جی اند کو

درباره ی شرکت سازنده املاک جی اند کو

شرکت سازنده املاک جی اند کو - خرید ملک در دبی - شرکت ساخت و ساز در دبی - املاک یونایتدسون

 

شرکت سازنده املاک جی اند کو یک شرکت فعال در زمینه املاک در دبی است که با رویکردی مشتری محور به فعالیت می‌پردازد. این شرکت مدعی است که با تکیه‌بر این رویکرد به کیفیت، قابلیت اطمینان و یکپارچگی و محبوبیت دست پیدا کرده‌است. شرکت املاک جی اند کو با مشارکت انحصاری خود با گروه میدان و بانک شارجه، به ساخت‌و‌ساز و شهرک‌سازی در حوزه املاک امارات متحده ‌عربی مشغول است. املاک این شرکت مورد توجه سرمایه گذاران و علاقه مندان به خرید ملک در دبی قرار دارد. در این نوشته به طور مختصر به معرفی این شرکت پرداخته ایم.

 

تاریخچه شرکت سازنده املاک جی اند کو

املاک جی اند کو - خرید ملک در دبی - شرکت ساخت و ساز در دبی - املاک یونایتدسون

 

شرکت املاک جی اند کو در سال 2006 تأسیس شد و یکی از پیشروترین شرکت‌های توسعه املاک در دبی است.

روابط با مشتریان

داشتن روابط قوی با مشتریان و سرمایه‌گذاران مختلف و طرفداران خرید ملک در دبی به شرکت سازنده املاک جی اند کو کمک کرده تا یک باشگاه مشتریان وفادار داشته باشد. نزدیک به 60 درصد از این مشتریان به هنگام خرید ملک در دبی دوباره به این شرکت مراجعه خواهند داشت.

 

اهداف و مسئولیت‌های شرکت املاک جی اند کو

شرکت سازنده املاک جی اند کو - ملک در دبی - شرکت ساخت و ساز در دبی - املاک یونایتدسون

 

شرکت املاک جی اند کو در سال‌های اخیر یک پلتفرم منحصر‌به‌فرد ایجاد کرده است، که هدف آن بهبود کیفیت و بهره‌وری است. این شرکت مدعی است که هر مرحله از فرآیند ساخت‌وساز پایداری اولویت اول است. علاوه بر این، شرکت جی اند کو اهداف، اقدامات و جاه‌طلبی‌های ذینفعان خود را با در نظر گرفتن مسئولیت‌های شرکتی خود هماهنگ می‌کند. این شرکت به حمایت از کمپین‌هایی که در زمینه آموزش، پژوهش، هنر، فرهنگ و … فعال هستند، می‌پردازد.

 

پروژه‌های شرکت سازنده املاک جی اند کو

شرکت سازنده املاک جی اند کو - ملک دبی - شرکت ساخت و ساز در دبی - املاک یونایتدسون

 

 

پروژه گرند ویو ویلا (Grand Views Villas) واقع در مجتمع میلینیوم استیت (Millenniu Estates)، یک شهرک تازه ساخت در دبی است. این پروژه که توسط شرکت جی اند کو ساخته‌شده متشکل از 476 ویلا و تاون هاوس مجلل در منطقه جدید میدان است. این پروژه می‌تواند برای طرفداران خرید ملک در دبی بسیار مورد توجه باشد. بر خلاف ویلاها تاون هاوس ها با همسایگان خود دیوار مشترک دارند.

این پروژه مسکونی در نزدیکی جاده شیخ زاید واقع شده‌است که فاصله آن تا مرکز شهر 25 دقیقه تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر دبی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. خانه‌های شهری مساحتی بیش از 3000 متر مربع دارند و دارای 4 اتاق خواب، اتاق خدمتکار، تراس خصوصی و آشپزخانه کاملاً مجهز با طراحی مدرن هستند. همچنین این خانه‌ها استخر مدرن با ویژگی‌های کنترل دما، مینی‌بار، زمین‌های بازی کودکان و غیره را شامل می‌شوند؛ که برای آن دسته از هواداران خرید ملک در دبی دارای فرند هستند بسیار مناسب است.

 

جمع‌بندی

شرکت جی اند کو از سال 2006 به فعالیت‌های ساخت‌و‌ساز در حوزه املاک در دبی می‌پردازد. هدف اصلی این شرکت پایداری و قابلیت اطمینان است و توانسته است روابط خوبی را با مشتریان خود ایجاد کند؛ به‌طوری که افراد مایل به خرید ملک در دبی مکرراً به این شرکت مراجعه می‌کنند. همچنین این شرکت حامی پروژه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری نیز بوده و توانسته به محبوبیت خوبی دست پیدا کند.

ما هنوز هیچ نماینده ای نداریم!

تماس با ما

زمان بندی تماس

مقایسه لیست ها